Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2011 10:25 - Ловни истории...
Автор: dmv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8195 Коментари: 15 Гласове:
13

Последна промяна: 27.06.2011 09:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Беше прекрасно,лятно юнско утро...Жабите крякаха в близкото дере,комарите бяха с размер,поне като маларийни мускити от делтата на Ориноко и щъкаха наоколо,и отнасяха по някоя кълка пилешко от масата..не комари,а изроди!
   Намирах се в ловната си хижа,разположена  в китното,малко балканско селце,със звучното име "Торбалъжи"..(Всъщност това беше бившата сградата на кметският наместник,после ми стана моя,след като  въпросният беше "изселен" за опит на изпълнение,по правилен и некорумпиран начин,на кметските си задължения,сиреч,тъпанарът не пожела да ми даде за 2 лева цяла махала...с възрожденски къщи,ебаси наглото копеле,да "метнем" едно хотелче,в едно прекрасно,горско кътче,щото мизериите  щели да "отиват" в дерето и оттам в реката.Било резерват някакъв,национален..Някаква панда се мъдрела на логото му...Е и?!Беше натирен в с.Кметовци..сега аз съм..Кметски наместник,а хотелът е на "първа плоча"..но това е друга история.Това по примера на една екс-вицепр.,та и аз така..).Гавазите хвърчаха наоколо,бях им дал почивка и по този случай си спретнали пореден кръг от състезанието "Най-добрият нинджа"(Бях ги натирил поне на половин километър,понеже се замеряха с ножове,гранати и се стреляха с пирони...Май ше ги връщам в Япония като бракувани..)
   Както и да е,аз си приготвях пушката за Грозен Дивеч и Блатни Вещици,като кротко си подреждах патроните,подарени  ми от звеното за борба с "дребнави маймуни".Спокойно отпивах от 700 милилитровия буркан,с 65 градусова ракия(местните изверги само такава признават),смесена с шафран,пелин и черен пипер.Идеално сутрешно питие..с кафето на пясък..И една Руса Маслина...Мислех да се разходя,за да пострелям по специално внесените за мен 4-тири и половина броя,планински безуари(половинката е един,който е пенсиониран и куц..беше без пари,,да съм го отстрелял,понеже инак трябвало да му плащат пенсия,а така,и вълк,и агне - цели и сити..Даже ме питаха,тука не е ли практика това,отговорих,че имаме само пенсионирани,безуари нямаме.Отговорът беше "Е и?"..Пак може да приложи на практика.?!.)...Няма само "Пророкът-главатар на Републиката" да стреля по таквиз редки видове...Ако ли не,имаше много Елени-лопатари в Балканя..Те обаче се крият гадините..по-лесно е да намериш..планинска хлебарка...Както и да е..Бях решен,да си взема трофеен екземпляр за колекцията не-дотам-редки животни.Бях се подготвял седмици наред,логистиката преди всичко;).Кой да знае,че точно този ден,"Нссо"(Национална служба"оран и сеитба") е отцепила ловния район..,за да може Пророкът да посети Летящата чиния на Бузлуджа..Това пообърка плановете..Но затова следващият път..Сега заминавам да видим козите в еко-фермата в местноста "Сечен камък",що не щат да ги стрижат...
"_0





Гласувай:
13



1. malchaniaotnadejda7 - :))))
25.06.2011 11:13
Дориан Змей!:) Невероятен хепънинг!:))) Особено ми харесва главният герой и... природната среда с редките видове:)))) Ако можех, бих ти подарила цялото лошо време наоколо. Ти обичаш ли лошо време? А, и на слука!:)
цитирай
2. cecka1504 - Как е кафето на пясък? Никога не съм ...
25.06.2011 13:05
Как е кафето на пясък? Никога не съм пила такова :)?
цитирай
3. lav4eto - готиноо
25.06.2011 13:27
ловни истории в Торбалъжи. дребнави маймуни - умори ме от смях :)
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - ps :)
26.06.2011 17:50
Аз обичам лошото време. Бури и дъжд! Исках да ти кажа, че е знаменита история.
Здравей!:)
цитирай
5. dmv - Мълчание,
26.06.2011 18:49
Екстра беше ловът в лошото време..екстра,бой...стрелба..познати и непознати герои.."_0

Запой в ловната хижа..звезди..барети,огън..
Здравей!
цитирай
6. dmv - Как е кафето на пясък? Никога не съм ...
26.06.2011 18:50
cecka1504 написа:
Как е кафето на пясък? Никога не съм пила такова :)?



Пини и ше разбереш....не е лошо..
цитирай
7. dmv - ловни истории в Торбалъжи. дреб...
26.06.2011 18:52
lav4eto написа:
ловни истории в Торбалъжи. дребнави маймуни - умори ме от смях :)


Радвам се,че ти е харесало..Името е истинско,има такова село и хижата си е там..няма лъжа,няма измама,и маймуни има..всякакви..:)
цитирай
8. kleopatrasv - Ха, ха. . . точно този ден, НССО си...
26.06.2011 19:30
Ха, ха...точно този ден,НССО сигурно е отцепила ловния район..,за да може лично да се забавлява- там са все ловци на "бисери"! Верно ти казвам- "ценители " са!
цитирай
9. dmv - kleopatrasv,
26.06.2011 20:13
да ценители са..както и сътворители на безумни ситуации..То странно се стекоха обстоятелствата при тоз лов,трябваше да е спокоен,но не стана така.. хах
цитирай
10. kleopatrasv - да ценители са. . както и сътвори...
26.06.2011 22:31
dmv написа:
да ценители са..както и сътворители на безумни ситуации..То странно се стекоха обстоятелствата при тоз лов,трябваше да е спокоен,но не стана така.. хах

Ей, дано не станеш един от тях!
цитирай
11. dmv - Не мисля, такава опастност не съ...
26.06.2011 22:44
Не мисля,такава опастност не съществува..
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - Какво отстреля, ако не е тайна?
27.06.2011 00:20
Предполагам не е някой злощастен архар?:)))
Предполагам на дъното стои или е имало дългокоса принцеса жаба с чипо носле и дъъълги златни коси? И че си я спасил... :) И си набил торбаланите?
цитирай
13. dmv - Мълчание,
27.06.2011 09:45
Безуарчета съм внесъл,но имаше и друг дивеч,няколко Елена..по-късно част от цялата история ще пусна...Принцеси викаш,знам ли,нищо не съм спасявал,това все пак беше лов,някак си нямаше хуманитарна цел,а баш обратната.."Нссо",ако визираш за торбалани,..абе после ще разказвам:)
Здравей!
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - :)
27.06.2011 11:55
Ясно. Не, не визирам тях!:) "Торбаланите" са пратеници на въображението. Елените пък със сигурност са по-умни от нас, хората. И са митични същества. Мислиш ли, че можеш да се пребориш с митологии?:) Разказът ти със сигурност ще е знаменит... Спорна седмица, Дориан!
Здравей!
цитирай
15. dmv - Mълчание,
27.06.2011 12:26
в колекцията имам всякакви трофеи..митични,немитични,Митологии викаш..аз ги създавам,ти как мислиш..мога ли да се боря?!?;)Случката беше знаменита,разказът е скромен,както и разказвачъттт(смея се с глас)
Спорна и на теб!Добре долетяла тук!
Здравей!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене