Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2011 21:10 - Разказ за митичната страна "Тъпанария"
Автор: dmv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16360 Коментари: 31 Гласове:
34

Последна промяна: 27.10.2011 23:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
...Някой бе казал,че всеки народ заслужава съдбата си....


  Една приятелка скоро се върна от странство и ми се обади да се видим.Речено-сторено.Седнахме на "по ракийка",малка ей,и започна да ми разказва за чудно-интересната държава "Тъпанария".
  Изначално,чувайки името, я погледнах объркано.Такова наименование и такава страна нямаше,сигурен бях аз.Географията ми е слабост,ама както и да е.
   Забелязала смущението ми, поясни за тази държава,че допреди години имала друго име,но после решили да я преименуват в чест на главния ръководител,чието име било "Тъпанарът".
   Съгласих се аз и помолих да продължи нататък,понеже много ми бе интересно да науча за новата страна,с различни обичаи,ежедневие и тнт.
   Та значи,там всичко било "тъпанарско"(в превод на нашия си език-щастие,прекрасно,кефя се-с една дума,та всички части на речта).
Болниците били "тъпанарско" място.Всички "тъпанари" ходели с голям кеф на прегледи.Нямало недоволни!Нямало недостиг на каквото и да било,абе с една дума идилия?!Най-добрата болнична помощ в целия регион.....
   После ми разказа за Образованието- училищата и университетите,от които излизали младите "тъпанари",били "Чудно място",материалната им базата била от модерна,по модерна.Тук,аз вече леко,бях отворил уста от учудване,но мойта приятелка не го забеляза,толкова се бе увлякла в разказа си....
   После научих,че "Тъпанария" била най-чистата страна в целия познат нам СВЯТ.Проблемът с боклука бил решен много добре.Значи,обикаляли някакви хора с колички и странни превозни средства(чието име не бе запомнила),с впрегнати в тях коне и събирали сметта от контейнерите,а това което падало по земята,също не било проблем.Милиардите "тъпанарски" глутници от бездомни кучета изяждали всичко органично,а другото го завличали в храстите наоколо.Тук аз не издържах и шумно и възторжено пророних.."Бах ма"ам му"..
  След това чух,че в тази митична страна,имало страхотна социална политика.Пенсиите в "Тъпанария" били високи и прилични,можело да се "съществува" добре с  тях.Не знаела колко високи,но стигали.Затова възрастните "тъпанари" си имали хобита: да отглеждат зарзават,да "правят" буркани,да "връщат" желязо-ей така за спорта."Здрав дух в здраво тяло"-държавно мото....
   А "пътна инфраструктура" било нещо нечувано.От години "тъпанарските" инженери строели "чудни" магистрали,всички пътища били изкърпени,даже бабуните почти били станали гладки..Главният "Тъпанарът"-такова му било името- се скъсвал да обикаля и открива (навсякъде и за всичко)разни "постижения".
   Но това,което наистина ме впечатли бе фактът,че в Тъпанария нямало недоволни и престъпност.Нямало смисъл да крадеш.Никой не го правел - всички били "тъпанари",демек добри и щастливи хора.Обрасцови "тъпанари"-полицаи,невероятни "тъпанари" политици..идилия.Нямало политически строй,никакъв,само "тъпанарщина"(демек кеф и доволство)
   Младите пък ходели на уникално-забавни места,където хвърляли накъсана хартия и крещейки "тъпанарски" песни(разбирайте доволно).
Гербът им бил гордо изправен т"ъ"пир с хобот в мравуняк,а наоколо мравки,които се опитват да го прогонят,.Тука не издържах и се изсмях доволно.Тя ме пита защо и аз й обесних,че мравоядите ядат мравки,а тапирите листа и трева.Погледна ме ,все едно съм невежа,и спокойно ми разясни,че там всичко е по-различно-разбирайте,т"ъ"пирите им не са тапири,а са "весдесъщи" и си правят каквото искат-кеф им мравки,кеф им друго нещо.А пък на табелата на входа и изхода от държавата пишело... цитирам:
"Добре дошли в Тъпанария,
най-"тъпанарската" страна в света"
  Аз гледах същисан и мълчах.Нямаше какво да кажа.имах Желание да емигрирам там.Така примамливо ми звучеше тоя разказ.
  Пихме по ракия-втора "малка" и я изпратих "по живо,по здраво"
  Беше ми малко кофти,че сме назад от цивилизована "Тъпанария",ама пих трета ракия,"малка",и си легнах...
.................................

   На другия ден,излизайки от входа,видях че до кофата за смет,има няколко "тъмни" субекта и ровят в нея,а край тях се навъртат,две до три,улични "мивки"-порода "превъзходна подобрена".В този момент,покрай тях, минаваха някакви "малолетни",слушашти някаква непозната за мен "гореща южняшка" музика,дрънчаща през  лаудспикъра на мобилен телефон,на път за училище..Картината се допълни от "нечовешки" усиления телевизор на баба Гица от първия етаж,по който чух , точно в този момент,как "Главният шаман-министър" на РЕПУБЛИКАТА , да "бае" на някаква магистрала,за "берекет версин",при откриването й.........
  Усмихнах се и доволен се качих в колата.Имаше надежда и за нас...








Гласувай:
34



Следващ постинг
Предишен постинг

1. virtu - Да бъдеш на точното място
19.05.2011 21:18
в точния момент .
Ей , това е късмет .
цитирай
2. razkazvachka - Като на кинолента - всичко си запечатал в детайли.
19.05.2011 21:21
Чудя се, дали не може да се развърти един глобален бизнес - износ на тъпанари за космоса....

цитирай
3. dmv - в точния момент. Ей, това е късмет. ...
19.05.2011 21:23
virtu написа:
в точния момент .
Ей , това е късмет .


Да,с гордост ....... да се наричам,първа радост е за мене...
цитирай
4. dmv - razkazvachka
19.05.2011 21:25
Който го завърти...бая голям богаташ ще стане,да знаеш тия са много :)
цитирай
5. cecka1504 - :)
19.05.2011 21:35
А депутатите в тая страна? Какви ли са били, м?
цитирай
6. dmv - Цецка1504
19.05.2011 21:39
Тъпанар-дебили,било специално звание за "заслужили" граждани :)
цитирай
7. cecka1504 - Аха, и те "заслужили". Като нашите :)))
19.05.2011 21:43
цитирай
8. samuraijack - Не разбрах кой опъва кожите на тъпан..абе - кой бачка в тази страна?
19.05.2011 21:44
Пак ще прочета, м?:)))
цитирай
9. dmv - Нашите не заслужават подобно ...
19.05.2011 21:55
cecka1504 написа:


Нашите не заслужават подобно определение..те са само дебили,дори не са "тъпанари",демек "щастливи":)
цитирай
10. dmv - samuraijack
19.05.2011 21:58
Никой не работи,никога!Това е правило в страната на "тъпанарите" - всичко е на "самотек",затова си нямат и проблеми,пък и щастливи ми изглеждаха в разказа на моята позната...:)
цитирай
11. dorichela - Нали знаеш, че всички освен нас са ...
19.05.2011 22:53
Нали знаеш, че всички освен нас са тъпанари :):)
цитирай
12. samuraijack - Ооо, то ако е на самотек - добре!:)
19.05.2011 22:53
Нали знаеш защо българските деца са най-красиви?:))))))
Значи, разликата между нас и Тъпанария е, че у нас всичко тече на определено място!:);)
цитирай
13. dmv - Нали знаеш, че всички освен нас са ...
19.05.2011 22:54
dorichela написа:
Нали знаеш, че всички освен нас са тъпанари :):)


Не,но ми отваряш очите..:)
цитирай
14. dmv - Нали знаеш защо българските деца са ...
19.05.2011 22:55
samuraijack написа:
Нали знаеш защо българските деца са най-красиви?:))))))
Значи, разликата между нас и Тъпанария е, че у нас всичко тече на определено място!:);)


Канализирано демек или?:)
цитирай
15. dorichela - Ще цитирам един мноо мъдър человек, ...
19.05.2011 22:56
Ще цитирам един мноо мъдър человек, дето е казал:
"Вижте сега, имам следният кахър...
Ако кажа на някой българин, че е тъп, скача на бой...
Ако кажа на някой българин, че всички българи са тъпи, или скача на бой или ми дава хиляди доказателства на тезата ми...
Но когато кажа на някой българин, че "АЗ СЪМ ЕДИН ТЪП БЪЛГАРИН!" веднага започва да ме убеждава, че съм срам за България... Гачели всичкуту българин цъфнало, та вързало, аз (видиш ли) им сривам имиджа..." автор: bapha
цитирай
16. dmv - Ще цитирам един мноо мъдър человек, ...
19.05.2011 23:00
dorichela написа:
Ще цитирам един мноо мъдър человек, дето е казал:
"Вижте сега, имам следният кахър...
Ако кажа на някой българин, че е тъп, скача на бой...
Ако кажа на някой българин, че всички българи са тъпи, или скача на бой или ми дава хиляди доказателства на тезата ми...
Но когато кажа на някой българин, че "АЗ СЪМ ЕДИН ТЪП БЪЛГАРИН!" веднага започва да ме убеждава, че съм срам за България... Гачели всичкуту българин цъфнало, та вързало, аз (видиш ли) им сривам имиджа..." автор: bapha


Аз не знам какъв съм,ама искам в Тъпанария!Там всичко им по-добре,и кучетата даже,мани друготоТе какви са "прибрани",каквото не го изедат,складират на купчини край пътя и от там го събира тъпанарската фирма "Чистота"..ех кучета им кат кучета,а не кат нашите-пумиари///:(
цитирай
17. dorichela - По-добре да си чужденец в чужбина, ...
19.05.2011 23:07
По-добре да си чужденец в чужбина, отколкото в собствената си държава :)
цитирай
18. dmv - Е аз съм от ония дето не се вписват. . . ...
19.05.2011 23:12
Е аз съм от ония дето не се вписват ..."в южняшкия и див ритъм ",а не съм и чужденец.Просто,леко така,аналогия виждам с "Тъпанария" .....
цитирай
19. dorichela - Реципрочна аналогия обаче :)
19.05.2011 23:15
Реципрочна аналогия обаче :)
цитирай
20. dmv - Абе не знам, ама нещата са за поп. . не ...
19.05.2011 23:23
Абе не знам,ама нещата са за поп..не за доктор...:))
цитирай
21. creatura - Направо ме разби!Първо така се с...
20.05.2011 00:07
Направо ме разби!Първо така се смях,че се просълзих,та и корема ме заболя....а накрая ми стана много тъжно и сълзите останаха,а смехът си беше отишъл.Браво за разказа!
цитирай
22. dmv - creatura
20.05.2011 00:27
Мерси за оценката.Аз доста скърцах със зъби пишейки го,но сега като прочитам,само забавното ми е останало....
цитирай
23. osi4kata - тия тъпанари поне вървят по улиците...
20.05.2011 00:37
има едни други, дето ако не са в кола ги категоризират като потенциална опасност. :)))
цитирай
24. samuraijack - При това с процентно право - от митничаря до ...няма да кажа до кого!:):):))
20.05.2011 00:39
dmv написа:

Канализирано демек или?:)

Не са просто дебилни тъпанари, а охранени такива...канално!:);)
цитирай
25. dmv - osi4kata
20.05.2011 00:45
Най-страшното тук - има "тъпанари" на всяко място,под всякаква форма...В превод от "тъпанарски"" на нашенски си език- "щастлив човек"....Колкото са прости и ограничени,толкова са доволни от това..Стряскащо!!:)
цитирай
26. dmv - Канализирано демек или?:) ...
20.05.2011 00:46
samuraijack написа:
dmv написа:

Канализирано демек или?:)

Не са просто дебилни тъпанари, а охранени такива...канално!:);)


Идеално,после ще ги впрегнем да бачкат по нивите..не е далеч тоя ден.Надявам се!!:)
цитирай
27. osi4kata - съвсем правилно те разбрах за ТЪПАНАРИТЕ,
20.05.2011 01:26
това са тия, които най-бързо са се интегрирали. Такава е презумцията - тъпанарщина на всички нива! Надявам се, че и ти ме разбра :))).

Поздравления.
цитирай
28. dmv - Да, още първия път:)Затъпяваща ...
20.05.2011 01:59
Да,още първия път:)Затъпяваща нация..изчезваща нация...
цитирай
29. benra - :-))))
20.05.2011 11:36
Тъпанария тъпанарства тъпанарски
цитирай
30. dmv - benra,
20.05.2011 12:08
Така е!!!Всемирно и повсеместно...
Отново накратко а?:)
Дано са се отворили линковете. :)
цитирай
31. dummi - mam'a mu
24.05.2011 20:34
ciala dyrjava sym imal :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене