Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2011 13:27 - Оф..поясни ми се ,поне малко...
Автор: dmv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12483 Коментари: 49 Гласове:
13

Последна промяна: 10.06.2011 18:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

     Така,понеже всичко,ма много се обърка покрай тези писма,на които,ама никак не им се разбира..бях решил да не публикувам повече,дори и да ми пращат,след като получих "милиони" безусловни критики и покани за "капитулация"...Обаче,ето какво се случи в 9.00 а.м.,баш,те точно тази сутрин..
    Значи,стоях си аз в имението,в покрайнините на Пордим-едно от многото и си правех сутрешната физ-зарядка,включваща... стрелба с лък...по неподвижна цел,демек такава,която не може да бяга..вече..После хвърляне на чук-истински(важно упражнение ,ако искате да се борите в "чуковщината" в тази "окаяна" държава)....После минах по трасето,взето директно от предаването - "Най-добрият нинджа"...Беше ми кеф,голям..Знаете ли,въздухът в град Пордим,е един такъв, уникален.Само така мога да го нарека,лекият полъх от река Искър,който идва на ..талази......Зареждащ демек!!!(Леко се подсмихвам)..Една обикновена,стандартна юнска утрин...Нищо,ама нищо не предвещаваше какво се задава..
    Такаааа... и пия си аз сутрешния чай (уникален "букет" от "лайкучка",ябълка "петровка"-сушена,блатен "хвощ",бил отровен-друг път!,"сандалово" дърво,смрадлика,"метла" и силно разпространеното в околностите на града растение "магарешки бодил",което било полезно за пикочо-половата система при мъжа,трябва да се мисли за простата в переспектива,още на младини..че после кой ше пилотира не знам,а да и какво...Най-странното е това,че последното за "бодила" го знам,от дядото  на братовчеда..който е пилотирал Ме 109 през войната,тук съм сериозен,бил е един от пилотите свалили "летяща крепост,не за бодила"....) сервиран ми от Мутомбо Зумембе,по прякор - "Смелият рицар",моят прислужник от Занзибар..Идилия..
   Изведнъж охраната ми ,която е невидима,изскочи от храсталаците и полетяха във въздуха(нали са нинджи) и след секунда,те и един бял гълъб,се търкаляха близо до масата задъхани.След бъркотията и когато се разнесе прахолякът наоколо,още не осъзнал,какво точно се е случило, единият от групата им,ми подаде писмо,казвайки че пощенският гълъбът им се е измъкнал,но са прихванали писмото,което е носел..Бил с логото на "Български пощи"?!-"Баси",тия верно ли ползват гълъби още?!
   Верно бе,беше отлетял "пичът"."Ибре" и птица.Наритах идиотите,които за малко не убиха "вестителя",пратих ги да се крият отново из ракитака и върбалака около имението(нямам кинти за озеленяване)..нали сме до реката..та ползвам "наготово" "ресурса"..то в тая държава е така..наготово .всичко...
   Както и да е..Зачетох се и раздразнението ми премина в учудване!1-во,писмото носеше клеймо-Алма Ата,Кazakhstan..Подател:Мурзилка и Чибурашка,2-ро,беше "Отворено писмо" до медиите(верно беше отворено)..Ta на гърба на плика пишеше,да го оглася,само и единствено в случай,че до два часа не излезне,в някоя телеграфна агенция!..Бре,извадих листа от плика и се зачетох...Ето какво видяха очите ми:


   "Драги,Dorian Змей!

   Пишем ти това писмо-Отворено,по всички начини,като опровержение на гнусните нападки,по адрес на нашите персони,от лице наречено - "Крокодилът е Гена".Вчера случайно попаднахме в този сайт(е,че как иначе да попаднат,от Алма Ата..олигофрени,ма нейсе) и прочетохме в някакво анонимно писмо,пратено до Вас,от някой "странен",че този Крокодил,ни обижда с някакви,неприятни квалификации,като "онова животно Чибурашка",че сме пияници и тнт,не ни харесвал и прочие.Искал да се разграничи от нас!.
Ние двамата, с Мурзилка,искаме да подчертаем,че първи сторихме това,преди "коджа" ми ти време.Не поддържаме никакви връзки,с такъв "вид" персони,от така наречените "Тъмни структури"-крокодилски и не участваме в неговия "сенчест" бизнес.Не понасяме фетишът му към чайници!Той е "първеню","довчера" беше "кален" крокодил,днес вече по телефон говори и даже обяви публикува.
Това е коварно и долно животно,ако и да сме били нявга приятели!

                          Искрено ваши: Мурзилка,Чибурашка и "Цъйплонок""
   И тъкмо се чудех,па кой е този "Цъйплонок" и изведнъж,за момент реалността се изкриви и видях нещо странно,като да живеех в някаква "особена" държава,в която всичко е "с краката нагоре".Имение в Пордим?охрани от нинджи-тъпанари?,едни "животни" се разграничат от други такива ,кампания за избори течеше,прозрачна..,честни политици,анонимни писма,скрит смисъл в думи..Чух името България от размазан образ...
   Тъкмо се ококорих и изчезна таз картина..Сичко си изглеждаше като преди малко..Охраната ми охрана-нинджи,Имението ми имение-В Пордим!С ракитака и върбала наоколо..Идеално..Гена беше крокодил и така нататък.. а на телевизорът, един Шаман-главен министър сред шамани,баеше на един 2-ро-класен и един третокласен пътища,че беше обещал през седмицата за някакви 2000 хиляди километра реконструкция на такива..Успокоих се..Всичко си беше "по местата"  ...
   Без да се замислям,скочих на джета заедно с охраната от нинджи(воден,няколко) и по реката(Искър) след три часа пристигнах ме на станция"Кубратово"(пречиствателна).
  Там ме чакаха софийските ми нинджи,яхнахме колелата(байкове) и заминахме "по бизнес". Истината е,че през всичкото това време на пътуване,искрено се надявах да не ме занимават с писма повече,ако не са "електронни"... ""

П.С.   Затова,не съм и публикувал "Отворено-то" писмо"

"_0

 








Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecka1504 - Ти сигурен ли си, че си пил чай от л...
10.06.2011 14:03
Ти сигурен ли си, че си пил чай от лайка и други там... Да не си приел нещо друго :))))?
За гълъба - глеаш ли, а ти онзи ден се опитваше да ме убеждаваш, че не ползвали телеграфи. Ползват те, всичко ползват :))))))
цитирай
2. panazea - Стилът ти е страхотен!
10.06.2011 14:05
Каквото и да пишеш ! :))
цитирай
3. dmv - Ти сигурен ли си, че си пил чай от л...
10.06.2011 14:20
cecka1504 написа:
Ти сигурен ли си, че си пил чай от лайка и други там... Да не си приел нещо друго :))))?
За гълъба - глеаш ли, а ти онзи ден се опитваше да ме убеждаваш, че не ползвали телеграфи. Ползват те, всичко ползват :))))))

Например? какво то?Ако не знаеш ,никое от изброените не "дусащо"..С "метлата" се мете..:)
Е де гълъб=телеграф,сега е мой ред да питам,ко пи - "Плевелини"?Новата шантава напитка?;)
цитирай
4. dmv - Каквото и да пишеш ! :)) Мерси за ...
10.06.2011 14:21
panazea написа:
Каквото и да пишеш ! :))

Мерси за хубавите думи:)Аз само си "драскам",така поне ми казаха..;)
цитирай
5. ddiaries - Крокодилът Гена
10.06.2011 14:22
Пак са го нападнали без да трябва.
Тази Чибурашка!
Абсолютна интригантка е тази!
Гена я остави да лапа мухите в Казакстан, той отиде в Ленинград и тя сега му го връща, като занимава целият свят с нейните сексуални проблеми!
;)
цитирай
6. cecka1504 - Две глътки бейлис броят ли се за нещо :)))))
10.06.2011 14:28
dmv написа:
cecka1504 написа:
Ти сигурен ли си, че си пил чай от лайка и други там... Да не си приел нещо друго :))))?
За гълъба - глеаш ли, а ти онзи ден се опитваше да ме убеждаваш, че не ползвали телеграфи. Ползват те, всичко ползват :))))))

Например? какво то?Ако не знаеш ,никое от изброените не "дусащо"..С "метлата" се мете..:)
Е де гълъб=телеграф,сега е мой ред да питам,ко пи - "Плевелини"?Новата шантава напитка?;)


Забрайх да ти кажа за озеленяването - нали ти споделих как става - правиш една благотворителна акция и за един час събираш некви пари, с които после купуваш дръвчета и ги засажда насам-натам :)
цитирай
7. dmv - Цецке1505,
10.06.2011 14:39
Верно ли бе..то интересна идея е това..да направя благотворителен търг и после..оп,паретата в джобето...става..както сичко друго:)
цитирай
8. cecka1504 - Не 1505, тва ще да е някой друг плевел :)))
10.06.2011 14:43
В джобето, да, ма после марш за фиданки!
цитирай
9. dmv - Пак са го нападнали без да трябва. ...
10.06.2011 14:49
ddiaries написа:
Пак са го нападнали без да трябва.
Тази Чибурашка!
Абсолютна интригантка е тази!
Гена я остави да лапа мухите в Казакстан, той отиде в Ленинград и тя сега му го връща, като занимава целият свят с нейните сексуални проблеми!
;)

Tи ми даде различна насока:))Интригантка..Виж аз само получих по гълъб писмото...няма да зимам страна:Р
цитирай
10. dmv - В джобето, да, ма после марш за фи...
10.06.2011 14:51
cecka1504 написа:
В джобето, да, ма после марш за фиданки!

Ти ги дай,аз като бг-политик виден и никак не-корумпиран..познай аххаха баш за фиданки отивам...1505 е по интересни,има някаква енигма;Р,сори не се стърпях...
цитирай
11. ddiaries - Пак са го нападнали без да трябва. ...
10.06.2011 14:58
dmv написа:
ddiaries написа:
Пак са го нападнали без да трябва.
Тази Чибурашка!
Абсолютна интригантка е тази!
Гена я остави да лапа мухите в Казакстан, той отиде в Ленинград и тя сега му го връща, като занимава целият свят с нейните сексуални проблеми!
;)


Tи ми даде различна насока:))Интригантка..Виж аз само получих по гълъб писмото...няма да зимам страна:Р



ПРАВИЛНО- НЕ ДЕЙ! Аз лично ще се разправя с тази шаврантия!

Гена от няколко дни не спи спокойно, заради нейните интриги!:)
цитирай
12. dmv - ddiaries,
10.06.2011 15:04
Виж,според мен Гена се мисли за "мутра" и с този чайник е леко комичен...Но пък ония 3-мата "сдуханяци" заедно с "Цеплонок",дето са забегнали в степите,те също са ми съмнителни..Много им "завързана" играта..
Само без физическо насилие,много моля:)
цитирай
13. cecka1504 - Аз не ги давам, сори.
10.06.2011 15:14
dmv написа:
cecka1504 написа:
В джобето, да, ма после марш за фиданки!

Ти ги дай,аз като бг-политик виден и никак не-корумпиран..познай аххаха баш за фиданки отивам...1505 е по интересни,има някаква енигма;Р,сори не се стърпях...


Нали ти обясних вчера кой ги дава. А можеше лично да се убедиш как става :)))))
Каква енигма има в 1505 :))))))
цитирай
14. dmv - 1505. . ами, с едно повече е от 1504. . ...
10.06.2011 15:14
1505..ами ,с едно повече е от 1504..пък и 3х05=15;)
Не бе, ма мен 700 лева не ме уреждат..имението е гигантско(бившите краварници),само за трева ми требат 15000,а бизнеса с "охлюви" не "фърфи",пълзи..:)
"_0
цитирай
15. cecka1504 - Сори за дублажа, нета е виновен. ...
10.06.2011 15:40
Сори за дублажа, нета е виновен. Делнах излишното.
Ти не се хвърляй веднага на многото пари. Давай малко по малко.
Чекай! За ква трева ти требват толко пари?
цитирай
16. dmv - Райграс "Стадион", ...
10.06.2011 15:47
Райграс "Стадион",трева казах..не нарко'тици..бизнесът ми с "ойлюфи" е законен
Ами смятай 20 декара ми е имението(смях),по около 700 лева на декар и то само ,защото съм месното "страшилище"..ше ми бачкат без пари братята цигани..
Страх ги е че познавам,Шаман-министъра,което естествено не е вярно,такива низши видове не са ми в познанствата...
цитирай
17. cecka1504 - А, ми аз от къде да знам. Нали съм тъпа ...
10.06.2011 15:51
А, ми аз от къде да знам. Нали съм тъпа - трябва да ми се повтаря по няколко пъти. Начи почваш най-напред с един декар - залесяваш го, после събираш пари за втория декар и така....
цитирай
18. dmv - А, ми аз от къде да знам. Нали съм тъпа ...
10.06.2011 15:55
cecka1504 написа:
А, ми аз от къде да знам. Нали съм тъпа - трябва да ми се повтаря по няколко пъти. Начи почваш най-напред с един декар - залесяваш го, после събираш пари за втория декар и така....

Е аз играя "на едро",Вече познавам Гена и другите,дето имат приятелски кръг..нема декар,има 100 000 хиляди,демек Добруджа...;)
цитирай
19. cecka1504 - Ми аз Гена и компания не ги познавам. ...
10.06.2011 16:01
Ми аз Гена и компания не ги познавам. Познавам Макаров, Калашников и Катюша :))))))
цитирай
20. dmv - 1505,
10.06.2011 16:13
Вече не сме приятели!Ти "дружиш" с тежката артилерия!Буквално...Поздрави на Катюша особено..;))))),те сега са "Град";)
цитирай
21. cecka1504 - Начи край на българо-съветската ...
10.06.2011 16:15
Начи край на българо-съветската дружба?!! Съкрушена съм.
Ще предам поздравите. С особено мнение.
цитирай
22. dorichela - Брато, шушни им няква далавера и на ...
10.06.2011 16:17
Брато, шушни им няква далавера и на мен някво писмо да пратят... болнавите хора ни е скучно по цял ден.. :)
цитирай
23. dmv - Начи край на българо-съветската ...
10.06.2011 16:23
cecka1504 написа:
Начи край на българо-съветската дружба?!! Съкрушена съм.
Ще предам поздравите. С особено мнение.

*****
Както ти скимне...Ако не,аз сам ще й се обадя;)
цитирай
24. dmv - Брато, шушни им няква далавера и на ...
10.06.2011 16:27
dorichela написа:
Брато, шушни им няква далавера и на мен някво писмо да пратят... болнавите хора ни е скучно по цял ден.. :)

Куршум..пистолет..решение ;)
С'дистично,но вярно...
"_0
цитирай
25. dorichela - Тц,тц,тц...
10.06.2011 16:28
...ти си по брутален и от днъчните, с които ми се наложи да се боря днес :)
цитирай
26. dmv - . . . ти си по брутален и от днъчните, с ...
10.06.2011 16:30
dorichela написа:
...ти си по брутален и от днъчните, с които ми се наложи да се боря днес :)

Ами...хвана ме..Ааххахахаха
цитирай
27. cecka1504 - Имаш поздрави от Катюша. Моли да й се обадиш :)
10.06.2011 19:32
dmv написа:
cecka1504 написа:
Начи край на българо-съветската дружба?!! Съкрушена съм.
Ще предам поздравите. С особено мнение.

*****
Както ти скимне...Ако не,аз сам ще й се обадя;)

цитирай
28. dmv - Начи край на българо-съветската ...
10.06.2011 19:43
cecka1504 написа:
dmv написа:
cecka1504 написа:
Начи край на българо-съветската дружба?!! Съкрушена съм.
Ще предам поздравите. С особено мнение.

*****
Както ти скимне...Ако не,аз сам ще й се обадя;)


ОК,задълже,даже и майл ше й пусна...да ме чака в Москва;)
цитирай
29. cecka1504 - Е, ти сам ще й кажеш. В майл :)
10.06.2011 20:07
dmv написа:
cecka1504 написа:
dmv написа:
cecka1504 написа:
Начи край на българо-съветската дружба?!! Съкрушена съм.
Ще предам поздравите. С особено мнение.

*****
Както ти скимне...Ако не,аз сам ще й се обадя;)


ОК,задълже,даже и майл ше й пусна...да ме чака в Москва;)

цитирай
30. dmv - Аз, ако докопам Мурзилка и Чибур...
10.06.2011 20:11
Аз,ако докопам Мурзилка и Чибурашка...както и Гена..ше им таковам таковата..тъй да знаеш...:)
цитирай
31. cecka1504 - А Катюша?
10.06.2011 20:14
dmv написа:
Аз,ако докопам Мурзилка и Чибурашка...както и Гена..ше им таковам таковата..тъй да знаеш...:)

цитирай
32. dmv - Цецка1234
10.06.2011 20:22
Щях да кажа "Еби я!",обаче съм достатъчно к"ъ"лтурен,затова няма да го направя...само ще я навестя и ше и откъсна ушите Хех:)))
цитирай
33. rustam - Признавам си,
10.06.2011 20:24
че не дочетох целия ти несвързан ....хайде ще кажа текст.
Оставам с впечатлението, че явно си изгубил управлението по вдигането на "самолетчето" си.
Прав съм, нали?
цитирай
34. dmv - че не дочетох целия ти несвързан. . . ...
10.06.2011 20:26
rustam написа:
че не дочетох целия ти несвързан ....хайде ще кажа текст.
Оставам с впечатлението, че явно си изгубил управлението по вдигането на "самолетчето" си.
Прав съм, нали?

Да,чакай ме да кацна в Малко Търново..Бургас де..;)
Ти от опит приказваш,като гледам белите ти коси,трябва да знаеш как е;)Учителю-тракторист..Муахахахха
цитирай
35. rustam - ПП
10.06.2011 20:27
Що за идиотски табиет да слагаш автоматично стартиране на клипа?
В момента слушам Шаде и не ми е приятно да ме стряска този джангър.
Мислиш ли, че блогърите са толкова глупави, ме ако искат наистина , не могат да си го пуснат сами?
цитирай
36. rustam - Ми то ясно се вижда
10.06.2011 20:28
основната ти тема е пиене на чайове, защото не можеш да го вдигнеш
Не си ли четеш написаното?
цитирай
37. dmv - Що за идиотски табиет да слагаш а...
10.06.2011 20:29
rustam написа:
Що за идиотски табиет да слагаш автоматично стартиране на клипа?
В момента слушам Шаде и не ми е приятно да ме стряска този джангър.
Мислиш ли, че блогърите са толкова глупави, ме ако искат наистина , не могат да си го пуснат сами?

Да съм те канил?!Пенсионен фонд "Доверие" е другаде...;_
цитирай
38. dmv - основната ти тема е пиене на чайове, ...
10.06.2011 20:31
rustam написа:
основната ти тема е пиене на чайове, защото не можеш да го вдигнеш
Не си ли четеш написаното?

Знам едно,не съм 50' годишен даскал,обикалящ по форуми..ти да се сещаш за някой;)?
цитирай
39. rustam - Не измествай темата!
10.06.2011 20:44
Сам си го написал - че пиеш чайове, защото не вдигаш "самолета"
Прави ти чест, че си признаваш публично този тревожен факт.
Съчувствам на твоята трагедия и разбирам защо не си посочил твоите години. Предполагам не е лесно да си на 25, но да държиш самолетчето в хангара...Тъжно е.
Според мен, не оставяй нещата само на народната медицина, потърси лекарска помощ!
цитирай
40. dmv - Сам си го написал - че пиеш чайове, ...
10.06.2011 20:49
rustam написа:
Сам си го написал - че пиеш чайове, защото не вдигаш "самолета"
Прави ти чест, че си признаваш публично този тревожен факт.
Съчувствам на твоята трагедия и разбирам защо не си посочил твоите години. Предполагам не е лесно да си на 25, но да държиш самолетчето в хангара...Тъжно е.
Според мен, не оставяй нещата само на народната медицина, потърси лекарска помощ!

Оф Рустамич,много ти "плоска" мисълта,"тече" в странни посоки..като "пораснеш" заповядай,с радост ще се занимавам с теб,а дотогава, продължавай безуспешно да преследваш блогови дами на "лични"...;)
цитирай
41. panazea - dmv
10.06.2011 21:15
На тролчета не отговаряй ! Излишна загуба на енергия.
Те от това се хравят . От внимание.
Нула внимание и ще посърнат !
цитирай
42. dmv - panazea,
10.06.2011 21:24
Toзи не е трол.Той просто е "самотен чичко",а се държи като "малолетен",ментално явно е там някъде ахахах...Гони красавиците на "лични",ам познай,не му се получава..;)
цитирай
43. dmv - До Рустамолу,пашата на Бургаския вилает ..;)
10.06.2011 21:38
"Чиче",отговарям ти предварително,гледам влизаш в блога ми през няколко секунди,мъничък си ми ,ше те прекрача,ако река..;)
цитирай
44. rustam - Остави ме мен,
10.06.2011 21:42
вземи се сериозно в ръце и предпремеи мерки относно "самолетчето" :)
не можеш да ме "прекрачиш", защото ще те надяна на Боздугана.
Знаеш ли колко такива момиченца като теб съм изпратил по живо по здраво.
Бягай да не се ръзсърдя...
цитирай
45. dmv - До Рустамолу,пашата на Бургаския вилает;)
10.06.2011 21:47
rustam написа:
вземи се сериозно в ръце и предпремеи мерки относно "самолетчето" :)
не можеш да ме "прекрачиш", защото ще те надяна на Боздугана.
Знаеш ли колко такива момиченца като теб съм изпратил по живо по здраво.
Бягай да не се ръзсърдя...

Аахахах,чиче,гледай аз да не дойда,че ше отеснее Бургас..;)
Е,ше наденеш,някой чорап на главата си,то говориш,ама си смел в нета,на вънка си мишле..Мирувай!
Предлагам ти да си кротуваш и ще видим,може да ти се получат нещата с мадамите;)
Инак за мен не бери грижа..;)
цитирай
46. rustam - ???
10.06.2011 21:56
Тебе не ти стиска да си сложиш името, а ми разправяш за "идване в бургас?"
"Момиченце".....:)
цитирай
47. dmv - До Рустамолу,пашата на Бургаския вилает;)
10.06.2011 22:01
rustam написа:
Тебе не ти стиска да си сложиш името, а ми разправяш за "идване в бургас?"
"Момиченце".....:)

Мен не ме мисли,ти нали си сложил твоето,нататък е лесно ахахаха,Другарю Цъгов от "Малко Търново".;)Пали ,че не си интересен,следва безмилостно триене;)
Аре сус чиче,вече те прекрачих,пътувай;)
цитирай
48. malchaniaotnadejda7 - :) Здравей, Дориан!
11.06.2011 18:06
Горещо се надявам да си добре. Аз видях един орел на едно доста странно и красиво място. НО не носеше писмо... Има много преимущества там. Първо никакви GSM -и не работят. Второ - няма пощи. Трето - орлите го предпочитат. Имаше и втори орел.:))) Такива ми ти работи. Пази се от Кроки.:) Поздрави! А, много хубави песни има тук при теб. Защо ли?:)))
цитирай
49. dmv - Горещо се надявам да си добре. Аз ...
13.06.2011 12:04
malchaniaotnadejda7 написа:
Горещо се надявам да си добре. Аз видях един орел на едно доста странно и красиво място. НО не носеше писмо... Има много преимущества там. Първо никакви GSM -и не работят. Второ - няма пощи. Трето - орлите го предпочитат. Имаше и втори орел.:))) Такива ми ти работи. Пази се от Кроки.:) Поздрави! А, много хубави песни има тук при теб. Защо ли?:)))

Има,имало е и пак ще има..аз ужуъл хехе
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене