Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2011 23:32 - "Антички ретарди" (част трета)
Автор: dmv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9740 Коментари: 32 Гласове:
25

Последна промяна: 08.09.2011 23:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Какво представлява "античкия-т ретардирал" плъх от FYROM? На български език от "маймуно-македонски" "ретардирал" в превод значи, че си умствено изостанал! Та "ретардите" от запад, толкова са се отнесли, в това да се разграничат от българските си "бракя", че според тях, ние сме най-големите им врагове?! Не турците, който са ги владяли 500 години, не сърбите, заради които сега са малесръПчета и бедни мишки, понеже при разпада на Титова ЮГОСЛАВИЯ вторите си събраха цялата икономика и си я изнесоха към Сърбия! Не са и гърците, които са им заграбили половин Македония, Егейската й част! Не са те, въпреки че гръДСките АНДАРТИ са ги клали две деситилетия и са убивали дедите им като кучета, само заради българо-македонското им самосъзнание, само защото са се наричали българи! Не са, ние сме, ние, чиито деди са загивали за тяхната свобода по полетата на Косово, Дойран, възвишенията на Воденската планина, около Струга и Охидското езеро, мразят ни много! Днес, на митинга в Скопие, по случай ""20-сет години "античка 2000 годишна FYROM"", се чували отново възгласи - ""смърт на "бугаро-татарите""! На официален митинг!
   Олигофрените щели да откриват на тържеството паметник на "античкиот македон" - Аце Македонски... нещо по паметника му!     
   Гръцки античен цар за национален герой на Македония?!
   Със същия успех, може да направят и Зоро национален герой на Македония или пък Батман, еднакво няма да е вярно и да им донесе признание за "античка държава" "кон завиден континуитет од 2000 години"...
   И едно персонално пожелание от мен за другия осми септември, през 2012 - "Споменик во памет на Скендербег да натворите во средата на Скопje, ретардирали хунзи и педери, кога веке ште сте федаративна република со Шиптерите"!
   Пожеланието ми е на "автентичен" FYROMски 77хиляди-годишен език, но без маймуницата, на която "пишуват":)


МалесръПски "ретард" от FYROM, кой вади "македонски комитски нож", умира от "българска" малинхер-а:)
. Да ви е честит " античкият" празник "со идентитетот"!!!





Гласувай:
25



1. dorichela - Нали знаеш, че една лъжа повторена ...
08.09.2011 23:44
Нали знаеш, че една лъжа повторена 100 пъти, ставала истина.. пишат си историята, както им е удобно....
цитирай
2. dmv - Нека, аз съм приел за персонална ...
08.09.2011 23:49
Нека, аз съм приел за персонална мисия , вече отдавна, да не се случи това, като мен има още много в България, мила ми Дори!:))
цитирай
3. dorichela - Знам, че има. . . Ама можеш ли да им ...
08.09.2011 23:53
Знам, че има... Ама можеш ли да им налееш акъл с фуния? Там со кротце, со благо... со малко лабут трябва :)
цитирай
4. dmv - Ами, на комити нов се вади, те от д...
09.09.2011 00:03
Ами, на комити нов се вади, те от добра дума не разбират:)

http://sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/prvite-sosedi-se-ushte-ne-go-chestitale-denot-na-nezavisnosta
цитирай
5. dorichela - Няма и да разберат. . . :) Ама те по ...
09.09.2011 00:06
Няма и да разберат... :) Ама те по форумите са събрани.... "каймака" :) Може и да има "съзнателни" македонци.. Но просто не си го признават. Иначе се молят за БГ паспорти!
цитирай
6. dmv - Да, FYROMските "пУмии" ...
09.09.2011 00:09
Да, FYROMските "пУмии" как инак да пътуват по света:)
цитирай
7. dorichela - Къртят ме как пишат... :)
09.09.2011 00:15
Къртят ме как пишат... :)
цитирай
8. dmv - Забава е. . само да чуеш как псуват. . ...
09.09.2011 00:17
Забава е..само да чуеш как псуват...:)
цитирай
9. dorichela - Чувала съм :) Верно е смях!
09.09.2011 00:23
Чувала съм :) Верно е смях!
цитирай
10. dmv - Е, значи си се насладила на "...
09.09.2011 00:25
Е, значи си се насладила на "антички", това е голямо преживяване...
цитирай
11. despinida - Добро утро, Димитре,
09.09.2011 07:44
верно е забавление да слушаш македонскиОт език...еле, па да им чуеш гъзарите как се хвалят с яките си Жипки Ауди Q7....хахаха, КУ-СедУмка....смех :)))
цитирай
12. blagovestie - Силно се надявам `ората,
09.09.2011 09:29
ръсещи подобни небивалици и вярващи на безпочвени митове и легенди, да са много малко. Ще ми се да са единици дори, защото обратното дори не е смешно, а страшно...

Най-голямото доказателство за общата ни кръв е начинът, по който се палим, хахаха, не познавам кротък и спокоен македонец. Начинът да се убеди в нещо, казано от друг е чак след като се умори от себе си, от това да се дръвчи и противопоставя, и тогава евентуално чува какво му се казва. Темперамент... :)))

Разминаванията ме карат да се замисля обаче кой пише днешната история, колко достоверна би била за идващите поколения, тъй като има списващи, подхождащи към историята или като към художествена литература, или направо като към фантас(тика)магория...
цитирай
13. jabalka - продължавам...
09.09.2011 09:52
да се натъжавам от поредните разпалки на страсти - привнесени целенасочено за да рушат връзки, както мозъчни , така и духовни!
За съжаление прегърнати от множеството ограничени хора те се превръщат в голяма сила , която руши а не изгражда ... каквото и да пишат- ЖАЛКО!
цитирай
14. virtu - Лудите не може
09.09.2011 10:34
никой вразуми ! :))
цитирай
15. dmv - despinida,
09.09.2011 11:13
любимият ми лав е : "нема оправдуване за обезличуване", което в превод значи -"никаква оправдание за неучастие"!:) Няма такива кретени..
цитирай
16. dmv - Благовестие,
09.09.2011 11:18
продължавай да се надяваш, над 80% от македонците, това са си баш македонците, без албанюгите, ни смятат за врагове и окупатори?!
цитирай
17. dmv - jabalka,
09.09.2011 11:21
те, поредните страсти не са от сега, а от глупостта на Коминтерна:), Титовите хронисти им внушиха, че са македонци!
цитирай
18. dmv - Те са само заблудени и оскотели, не са луди:)
09.09.2011 11:22
virtu написа:
никой вразуми ! :))

цитирай
19. virtu - Е па що се оставиа
09.09.2011 12:38
да им го промиат акълот?
цитирай
20. dmv - От 1830 идва идеята за мегали-Гъ...
09.09.2011 12:57
От 1830 идва идеята за мегали-Гърция, а от някъде 186 и някоя си, се ражда подобна в Сърбия и се почва със съставянето на теорията за това как македонците са сърби. А някъде от 189 и някоя си, започват четите. После следват андартите, после воините, по време на които има кланета, после след воините, още по-големи Бити и клани по занданите на Гърция от 1913 та до 1961:) От 1944 им се набива във Вардарска, че имат отделна нация... Предполагам и ти би оставила:)
цитирай
21. tutankhamon661 - dmv
09.09.2011 19:19
Господ, надявам се, все още е българин!
Или съм пропуснал промяната на ситуацията?
цитирай
22. malchaniaotnadejda7 - Господ със сигурност е българин.
09.09.2011 19:46
"Бог не наказва, когото мрази..." както е казал Христо Ботьов. Поздрави, Дориан!
цитирай
23. dmv - Господ, надявам се, все още е бъл...
09.09.2011 21:43
tutankhamon661 написа:
Господ, надявам се, все още е българин!
Или съм пропуснал промяната на ситуацията?

Това е екзистенциален въпрос, на който не мога да отговоря:)
цитирай
24. dmv - "Бог не наказва, когото мр...
09.09.2011 21:45
malchaniaotnadejda7 написа:
"Бог не наказва, когото мрази..." както е казал Христо Ботьов. Поздрави, Дориан!

Е, с риск да те разочаровам, не съм фен на Ботев:), но то си е мнение мое и нехаресване, за другото си права, цитираш го на място:)
цитирай
25. malchaniaotnadejda7 - dmv - "Бог не наказва, когото мр...
10.09.2011 00:14
dmv написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
"Бог не наказва, когото мрази..." както е казал Христо Ботьов. Поздрави, Дориан!

Е, с риск да те разочаровам, не съм фен на Ботев:), но то си е мнение мое и нехаресване, за другото си права, цитираш го на място:)

А, напротив.:) Очароваш ме с тази песен, Дориан. "Българска земя синовна..."
Следващия път ще цитирам любимия ти поет. Ако позная, кой е, разбира се.:)
цитирай
26. dmv - Този не е, никой не е, но този не ми е на ...
10.09.2011 00:20
Този не е, никой не е, но този не ми е на сърце, не понасям професионални революционери, но както казах имам резерви към Ботев, ако и всички да го харесват:) Но виж мисля, че много други са достойни за уважение, това е лично мнение!:)
цитирай
27. malchaniaotnadejda7 - dmv - Този не е, никой не е, но този не ми е на ...
10.09.2011 13:19
dmv написа:
Този не е, никой не е, но този не ми е на сърце, не понасям професионални революционери, но както казах имам резерви към Ботев, ако и всички да го харесват:) Но виж мисля, че много други са достойни за уважение, това е лично мнение!:)

Накара ме да се замисля, какво е значението на Ботев за мен. И за мое учудване, си дадох сметка, че не е от любимите ми поети, защото винаги е бил сам, твърде фанатичен някак, за да е сравним с един Яворов дори. Той е сравним единствено с Левски. Такъв фанатизъм отблъсква, защото е абнормален и навлиза в други селения. Казват, на гения. Странното е, че ти провикара с постинга си, по-точно "събуди" в паметта ми този стих на Ботев - "Бог не наказва, когото мрази"... Отекна някак в мен. И чак днес, разбрах смисъла му. На Вола, според мен, той прави ритуално самоубийство (образно казано, дори да го убиват, знаел е, че ще умре) и умира като японски благородник. Но и като "професионален революционер". Много добре е знаел, какво прави, точно какво ще предизвика и ще последва, всяка стъпка. Не случайно изпраща до водещ френски вестник призива си послание към Европа. И тръгва към гибелта си, повличайки в гибел онези, които води. Но провижда ефекта от тази жертва. Та, никога не съм го обичала. Просто винаги съм го знаела наизуст като азбуката. Без да го разбирам. Поне дотук. До степен, че вчера се попитах, това да не беше от Библията? Май не е от Ботев. И ето, ти вдигаш завесата към Ботев... "Пътят е страшен, но славен, аз може млад да загина...." :) Май почнах есе и ти досадих. Поздрави!
цитирай
28. dmv - :))) Верно е за есе, имам различно ...
11.09.2011 22:38
:))) Верно е за есе, имам различно мнение за него и то е много негативно, но както казах си е мое:)
цитирай
29. malchaniaotnadejda7 - :) Ами да, оказва се наистина много различно ...
12.09.2011 15:01
dmv написа:
:))) Верно е за есе, имам различно мнение за него и то е много негативно, но както казах си е мое:)

Дотам и дотолкова различно, че преобърна на 360 градуса разбирането ми за Ботев. Повтарям, никога не съм го "обичала". Но поне за мен, престана да бъде "unknown land," и от поетичен "дракон" от древната "земя на лъвовете и драконите", както в античната картография са маркирали терра инкогнита, се превърна в "професионален революционер." За мен, това е ключ към гениалната му поезия. Май наистина си Змей.:) Есето продължава. Хубава седмица, Дориан!:)

ps И друго. Безкрайно интересна ми е личността на Ванче Михайлов. Реалният му принос за България? Помня последното му интервю... Какво е мнението ти за него?
цитирай
30. dmv - Ванчо Михайлов е велик българин, ...
13.09.2011 00:52
Ванчо Михайлов е велик българин, последният такъв, нито повече, нито по-малко, той е гигант, сравним единствено с хора като Каравелов, ако и да не го харесва публиката, с човек като Бенковски, но тогава е било лесно, когато са живели първите двама, не имало и една десата от модерните пособи за манипулация и очерняне, от времето на Михайлов! Времето, в което е живял ВМОРО-деецът, е било доста по-трудно да бъдеш велик, но той е успял, мир на праха му и ВЕЧНА МУ ПАМЕТ!!!!!
цитирай
31. malchaniaotnadejda7 - Радвам се, че и ти мислиш така.
13.09.2011 08:08
http://www.youtube.com/watch?v=gOo_4tlsffI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=edyC1QvIbxE
Това бе интервюто, когато го „видях” за пръв и последен път. Респектира ме така, че никога не можах да го забравя. Ти ми го припомни. При теб е някак категорично..:) Тези дни, откакто цитирах Ботев, мислих именно за Бенковски и Каравелов. Думите на Бенковски отекваха в мен: „В сърцето на тирана аз отворих такава люта рана, която никога няма да зарасте.” и „Ставайте робове, аз не ща ярем!”... Как да не помисля за Иван Михайлов! Няма как. Само това интервю, а толкова го уважавам. Такъв човек не е „терорист”. Но го набедиха за терорист, учиха ни, че е такъв, защото е бил самият идеал. Набедиха го онези, които избиваха съидейниците си без съд и присъда и продадоха идеалите си и Отечеството си за сребърници, за собствено благо и добруване. Да, бил е титан! Ето какво казва:

"Нека запомним и се съобразяваме и за в бъдеще с факта, че загубата в 1913 и в 1918 година за българщината е по-малка от тая в 1944 година."
цитирай
32. malchaniaotnadejda7 - Поклон пред Ванчо Михайлов!
13.09.2011 08:11
"Македония без българи, огън да я изгори".
"Отговарям решително: аз съм българин от Македония".
"Препоръчвам на младите в Македония здраво да държат, че ние сме българи от хиляда години насам".
"Лично аз признавам само български диалекти в Македония".
"Българското име и съзнание всред нашия род е било толкова бистро, колкото е днес моето".
"Когато в 1941 се отвориха българските училища в Македония, никъде там не се появи бунт и не се поискаха други училища".
"Македония, а и други изстрадали народи са без никакво съмнение най-искрените поддръжници на идеята за обединена Европа".
"Нека утрешните поколения знаят, защото времето отминава, а нашата преходност е налице, че ние направихме ВМРО не за да правим две Българии, а защото нямаме една целокупна!"
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене