Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2011 21:53 - Шарже д'афер(вода,нефт и оръжия)
Автор: dmv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7004 Коментари: 23 Гласове:
27

Последна промяна: 31.07.2011 22:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Седях на "верандата" на една,малка и спретната колибка,в някакво село в "сърцето" на Дарфур,в една от най-размирните му части и чаках,с нелепото(според мен поне)поръчение да се свържа.... с бунтовниците,воюващи срещу Властта и Геноцида,упражняван срещу местното население,демек "черните"...Трябваше да предам плик с документи на един,местен техен главатар.Име не мога да кажа...Конфенденциалност трябва да пазя!
   Та седя и чакам,в този скапан момент(копелетата са толкова бедни в това село,горките,че нямат дори бегло подобие на алкохол,та ми "жадно",ама и аз нахален - те вода нямат,аз искам екстри),и чакам...чак ми писна,та сега е моментът да разкажа.... какво точно се случи в изминалите няколко дена...след неуспешната стрелба срещу ми,както и какво разбрах в последствие...
   След като ме е докарал в хотела,Жорж викнал местен знахар,(те на това аз му казвам оригинална идея),дали ми някакви отвари да се притъпи болката и изтощението,прегледал ме и оставил някакви мехлеми - да мажа натъртените места от куршумите..
   Съратникът ми правилно предположил,че няма да искам... да бъда прегледан в местната болница..Нежелани и излишни въпроси биха последвали!
   На следващия ден ,когато дойдох в съзнание - веднага се обадих по кодирания сателитен и пряко зададох въпросите - кой,кого и защо..стрелбата и тнт!Дадох ултиматум да ми изяснят каквото знаят... до няколко часа или се отказвам!Затворих!
   После,около четири часа пих джин с тоник,влизах във всички новинарски емисии,за да разбера има ли отзвук вчерашното премеждие...Знаех едно,ако няма отразяване са замесени сериозни хора,със сериозни интереси,вероятно шпионски агенции,правителства и "Бог знае само" какво още...
   Нямаше "ни вест,ни кост" за станалото!Стана ми неспокойно,а когато звънна телефонът,ми съощиха,че до няколко часа ще получа куриерска пратка,която ще ми изясни всичко и....че това единствената сигурна опция за разяснение,тъй като другото се следи?!Сега вече ми стана тягостно!
   Легнах да поспя,дадох нареждания на Жорж да я приеме като дойде и да ме събуди!
   Така и стана,след още шест часа вече четях и колкото повече ми ставаше ясно,толкова повече тръпки ме побиваха от прочетеното...На първия лист от съдържанието в плика,от двете страни,имаше ясни и точни инструкции да осъществя среща с някакъв главатар на бунтовническо племе...в Западен Дарфур,в някакво,забравено от Цивилизацията село...насред нищото!На гърба имаше карта къде се намира,доста подробна апропо(поне карти прявят от МВнР,ако не друго)!
   Другата част от инструкциите ясно казваха,че трябва да му предложа сделка от името на един български завод....за "специална продукция",в замяна на определено количество долари и злато,каквото имат..(Уиски нямат,ама пари за оръжие да..няма да ги рабера...ама никога!).
   Другата част от съдържанието на плика...беше интересната...
   Казваха ми защо е било стреляно по мен,как са разбрали,при положение че нямаме шпиони или канали..нямам идея,но не ме и интересуваше!
   Значи,просто и ясно,нямат идея коя е жената-стрелец,нямат идея кой е поръчителят,нямат идея нито дори дали ще могат да направят нещо повече за мен..от така наречената "завеса"(да ми покрият следите до изясняване на случката)
НО предполагат,че са Компании и "Кръгове" с лобистки интереси в Судан и Южен Судан..по-точно в ПЕТРОЛНИЯ БИЗНЕС,смятат имало изтичане на инфо,следователно "Западняците" знаят за предевените ни претенции,за определено количество петрол,по сделкa,№ .... от година 1983,месец еди-си-кой,подписал(не се чете),за доставка на храни(пшеница) тонове - еди-си-колко,в замяна на количество петрол - няколко десетки танкера!Такаааааааа.......
"Смятаме,че стрелбата в кафенето е била предупреждение,но от тези,с летален край,показващи ясна позиция!"-беше предпоследният абзац...(Значи "настъпваме" някой по финансите)
   Накрая пишеше,че от двамата,с които се срещнах в кафенето,само единият е оцелял,но нямат идея за друго,затова временно,за три дена,ми дават другото поръчение,след това щели да имат яснота "на къде в Неделя"!!!
   Изгорих написаното и се замислих какво точно ми казват заобиколно,че освен незнаието,което ясно ми казваха - също така трябва да се внимава,понеже аз знам,че навремето в корабите с "пшеница"..е имало ...оръжия и не само...Така че явно парите,които ни дължат са много,толкова много,че да "изчезнат" един Шарже д"афер...като предупреждение..примерно...
   Аз обаче..съм стара "хиена" и звъннах няколко телефона..на познати от среди,за които никой не признава да има контакти в тях...казаха ми,че след четири дни ще ми дадат каквото са намерили...
   И ето ме сега,насред проклетата и прашна...СУДАНСКА Провинция ДАРФУР....В опит да изпълня безумно и опасно поръчение..въоръжен "до зъби"...и чакащ!
   Нямам идея колко време е минало,но чувам в далечината джип//всъщност няколко,така че отивам да видя какво следва..
До когато!
"_0






Гласувай:
27



1. dorichela - И аз нямам идея какво следва, но н...
31.07.2011 22:00
И аз нямам идея какво следва, но нямам търпение да разбера!
цитирай
2. cecka1504 - Тая "специална продукция...
31.07.2011 22:09
Тая "специална продукция" да не е от оная - с възможната двойна употреба?
Много сложно и заплетено покрай теб. Да видим нататък какво ти се случва...
цитирай
3. dmv - И аз нямам идея какво следва, но н...
31.07.2011 22:16
dorichela написа:
И аз нямам идея какво следва, но нямам търпение да разбера!

Екшън както винаги:)
цитирай
4. dmv - Тая "специална продукция...
31.07.2011 22:19
cecka1504 написа:
Тая "специална продукция" да не е от оная - с възможната двойна употреба?
Много сложно и заплетено покрай теб. Да видим нататък какво ти се случва...

И от нея и такава,която си е с ясна употреба,демек стрелба и взривове...
цитирай
5. fiorino - Може ли да няма алкохолец в тая ст...
31.07.2011 22:26
Може ли да няма алкохолец в тая страна!? А джинчето как успя да го намериш :)?
цитирай
6. tili - Чак клипът се е
31.07.2011 22:32
ококорил в очакване и ми вика да трая до по-късно.
Ще трая, къде ще ходя. Без пиячка - в знак на солидарност:)))
цитирай
7. cecka1504 - И аз така си помислих
31.07.2011 22:40
dmv написа:
cecka1504 написа:
Тая "специална продукция" да не е от оная - с възможната двойна употреба?
Много сложно и заплетено покрай теб. Да видим нататък какво ти се случва...

И от нея и такава,която си е с ясна употреба,демек стрелба и взривове...

цитирай
8. dmv - Може ли да няма алкохолец в тая ст...
31.07.2011 22:45
fiorino написа:
Може ли да няма алкохолец в тая страна!? А джинчето как успя да го намериш :)?

Дарфур е в друга страна,демек Судан,и там е драма...Джинът е в Южен Судан...
цитирай
9. dmv - Чак клипът се е ококорил в очакване и ...
31.07.2011 22:48
tili написа:
Чак клипът се е ококорил в очакване и ми вика да трая до по-късно.
Ще трая, къде ще ходя. Без пиячка - в знак на солидарност:)))

Демек не тръгва..или?
При мен хвърчи:)

цитирай
10. dmv - цецка1504,Виж как се разбрахме!.....
31.07.2011 22:50
Само дето таймерите за мини на "Импулс"-Габрово..и до ден днешен.."отиват" за "цивилна употреба"...И те така..да влезе убитият...
цитирай
11. fiorino - Ох, ми обърках се с тия държави, дето така ги обикаляш :)
31.07.2011 22:50
dmv написа:
fiorino написа:
Може ли да няма алкохолец в тая страна!? А джинчето как успя да го намериш :)?

Дарфур е в друга страна,демек Судан,и там е драма...Джинът е в Южен Судан...

цитирай
12. dmv - фиорино,
31.07.2011 22:57
Ами да..обикалки,екшън..знае ли се,не си ли знае...
цитирай
13. barborok - при мен тръгва..
01.08.2011 09:11
.. как става това да се отваря клипа автоматично още не съм разбрал. Нали знаете , че и ние сме един от вносителите там на "детски играчки"...
цитирай
14. balgarski7vinarki - Ti ot Kinteks li si ili ot Liteks?
01.08.2011 10:12
Otkadeto i da si napisanoto - mi haresva zashtoto e dostoverno - rabotila sam navremeto v predpriatie,targuvshto s masovi stoki-zarneni hrani i si znaehme,che Balgaria e v mnogo dinamichen svetoven trafik na orajie, petrol i dr.
Tochno taka si e, kakto si go napisal-
цитирай
15. sestra - Държавата - майка
01.08.2011 10:24
отглежда предимно бройлери за обезглавяване, обезперяване и други вземания, а на останалите предоставя безплатни условия на стрес за развиване на свръхумения. Ти, като представител на тези вторите би трябвало да се радваш на шанса, ДМВ :) Пък аз ще ти стискам палци.
цитирай
16. delighted - Баси зловещината :))
01.08.2011 10:32
Хората умират за вода, други си чакат уискито :)))

Сетих се, че една от най-тъжните гледки в света е след като петролът и всичко, което може да се извлече, е извлечено. За пръв път го видях във филма "Home"... Това обаче след гледката на умиращи от перманентен глад хора, де...

Чакаме продължението. На теб - безкуршумен ден ;)
цитирай
17. ddiaries - Въх, че напечено е покрай теб!
01.08.2011 10:56
Виж сега- да си стоиш в краварниците на Пордим с нинджите и конете...това е далеч по- безопасен живот...Но ти явно си преголям авантюрист!...Нищо не ти стига...най- вече адреналина!

Успех...стискаме палци да се върнеш от мисията жив и здрав!
цитирай
18. dmv - Благодаря на всички, нямаше ме. . ...
02.08.2011 13:07
Благодаря на всички,нямаше ме..Мисия:)
Сега ще отговоря отделно на всеки:)
цитирай
19. dmv - . . как става това да се отваря клипа ...
02.08.2011 13:08
barborok написа:
.. как става това да се отваря клипа автоматично още не съм разбрал. Нали знаете , че и ние сме един от вносителите там на "детски играчки"...

Аз знам..:),и сега внасяме там "стоки",миналата година пред очите ми 11 тира..заминаха от Арсенал.....Но комент...
цитирай
20. dmv - balgarski7vinarki,
02.08.2011 13:14
Кинтекс,Литекс и още няколко други..все са от "един дол дренки":)Щом си работила там - знаеш схемите... по които външнотърговските перяха и осъществяваха трафика на какво ли не...в замяна на много "гущерчета"- Стройна схема:)..Сега е "частна"...САмо дето и ма и няколко нови играчи,примерно "Арсенал" играе самостоятелно...Значи имаме и двамата знание какво в било:)
цитирай
21. dmv - отглежда предимно бройлери за о...
02.08.2011 13:18
sestra написа:
отглежда предимно бройлери за обезглавяване, обезперяване и други вземания, а на останалите предоставя безплатни условия на стрес за развиване на свръхумения. Ти, като представител на тези вторите би трябвало да се радваш на шанса, ДМВ :) Пък аз ще ти стискам палци.

Абе,тя и за мен е мащеха,а не майка..ама ...пусто,патриотизъм,а да и не-малка доза любов към екстремното:)И ей ме на ...В Североизточна Африка:)
цитирай
22. dmv - Хората умират за вода, други си ч...
02.08.2011 13:21
delighted написа:
Хората умират за вода, други си чакат уискито :)))

Сетих се, че една от най-тъжните гледки в света е след като петролът и всичко, което може да се извлече, е извлечено. За пръв път го видях във филма "Home"... Това обаче след гледката на умиращи от перманентен глад хора, де...

Чакаме продължението. На теб - безкуршумен ден ;)

Филмът,който споменаваш..е гениален!!!Много хубав и буди размисъл,гледах го преди време...
Абе куршумите не са страшни..да не почнат да "валят" гранати и "осколки"...макар че точно такива неща се очаква там да има...
Да за едни вода..за други Виски...Познато ли ти е?!
цитирай
23. dmv - Виж сега- да си стоиш в краварниците ...
02.08.2011 13:26
ddiaries написа:
Виж сега- да си стоиш в краварниците на Пордим с нинджите и конете...това е далеч по- безопасен живот...Но ти явно си преголям авантюрист!...Нищо не ти стига...най- вече адреналина!

Успех...стискаме палци да се върнеш от мисията жив и здрав!

ДА бях..а..ма не би...Омръзва,писва охолен живоДДД.. Няма как да ги водя с мен,бият на очи..:)
Мерси за пожеланията,като дойда си обещала нещо на Шарколията;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене