Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2011 23:43 - Шарже д'афер(дъжд)
Автор: dmv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9988 Коментари: 32 Гласове:
20

Последна промяна: 27.07.2011 22:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   След oколо половин час от влизането ни в града,стигнахме близо до градския пазар,който естествено по това време(късен следобед) беше зверски претъпкан с всякакви търговци и купувачи - черни,араби,че чак и по някой "бял човек",макар и много рядко -  предимно работници от околните градове с петролните находища,явно в дневен отпуск или с поръчения,или пък просто на екскурзия..
   Слязохме от колата,аз взех малката чанта,наметнах елечето си върху ризата,която не случайно беше с дълги ръкави(за да може,някак си,да са скрити кобурите и бронежилетката),дигнах червената кърпа,опасваща врата ми,почти до очите си,в обречен опит да се предпазя от червеникавият прах,виещ се наоколо на фъртуни.Пътьом проверих  пистолетите, после и ножовете за хвърляне в колана си,докато се приближавахме до заведението,което бе определено за срещата ни с представителя на Южно-суданското правителство.
   През цялото време се оглеждах на всички посоки,силно притеснен - прекалено много народ пъплеше наоколо!Тук хората бяха облечени,в по-голямата си част,по западен модел - дънки,ризи,панталони,маратонки и обувки,доста по различно от столицата Джуба където бяха облечени предимно с традиционните си дрехи и одежди.Допълнително ме затрудняваше и фактът,че носеха и шапки,та беше по-сложно да се различават бързо,какви са,особено арабите .Нормално предвид близките находища на петрол и повечето "бели" хора в околовръст,досегът с цивилизацията беше осезаем....
   След около десетина минути стигнахме близо до крайната дестинация - кафене в една от пресечките на до пазара.Помолих Жорж да се върне в колата и да и и след това да дойде с нея да ме вземе.Аз продължих нататък и след още няколко минути се озовах  пред надписа,който се "кипреше" на покрива на въпросното заведение,носещ гръмкото име "Леговището на звяра",написано на арабски,английски и някакъв "нилотски" диалект явно,чиято азбука няма как да разберете(аз поне не успях,даже не мога да опиша какво представлява)..Със същия успех..бихте прочели нещо на китайски..
    Подобна дупка,ама никъде в Европа,не би минала за заведение,но тук беше явно едно от най-добрите им подобни места наоколо..По масите бяха насядали мъже от всички възрасти,облечени във всякакви облекла и цветове..В дъното стояха ,близо до  единия ъгъл,двама с костюми и черни очила,в абсолютно рязък контраст с останалите.Кимнаха ми да отида при тях, мар че аз вече бях разпознал  единия от снимките дадени ми на летището.
   Седнах.Преди да ги поздравя..обаче.... забелязах отсреща млада жена,облечена подобно на мен - с панталони и шапка,която четеше вестник,седнала на един стол пред някакво магазинче.Беше странно,но нямах време да го мисля повече по темата.
   Вежливо им кимнах,точно според местният обичай след настаняването ми и им поръчах вода и чай,както и те на мен.Някакъв ритуал за това,че си открит и добронамерен.
  Предадох им каквото трябваше,обясних принципната,естествено неофициална позиция на БГ-Правителството и тъкмо се канех,да ставам,защото видях как се задава Паджерото,след около десетина минути както се бяхме разбрали.Ставайки,без да искам, погледнах към отсрещната страна,право към жената отпреди малко.Тя също беше се изправила и ми се усмихна бегло..след което последва "градушка" от куршуми в нашата посока.Не бях забелязал кога е извадила малък автомат и просто започна да стреля.
   Спаси ме само това,че бях прав и успях да скоча настрани и смъртоностната "градушка" от стомана ме уцели в тялото,а не в главата.Паднах на пода с изкаран въздух и със сетни сили успях да извадя "Стечкин"-а,и да отвърна на стрелбата й,но тя вече беше си "плюла на петите"..След което загубих съзнание..
   Събудих се в Паджерото.Жорж се обърна,усмихна ми се и ми каза,че се радва на оцеляването ми.Пътувахме в посока Джуба,както ми сподели след секунди и  млъкна,за да гледа напред по пътя за евентуални нови опасности."Хвърлих око" към двете места,които пулсираха в областта на гърдите ми - две огромни синини стояха една до друга.Жилетката явно беше успяла да спре куршумите.Бях жив!!!!Усмихнах се доволно,след което затворих очи,за да потъна в сън.Нямах сила да го попитам каквото и да е повече!Нито за срещата,нито,как сме се измъкнали,нито дали другите двама са оцелели - нищо!Реших да оставя  търсенето на отговорите за следващия ден и просто потънах в дълбок сън...
   Идея си нямах..колко няма да ми харесат тези,които щях да чуя..

(Следва)







Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - С тоя вуду народ
26.07.2011 09:01
няма да ти е лесно хич, ами добре, че оцеля, че да разказваш.
цитирай
2. cecka1504 - Много сериозно си се въоръжил. Д...
26.07.2011 09:24
Много сериозно си се въоръжил. Добре, че е била и бронежилетката.
И винаги нащрек с жените :)
цитирай
3. dmv - няма да ти е лесно хич, ами добре, че ...
26.07.2011 09:24
sestra написа:
няма да ти е лесно хич, ами добре, че оцеля, че да разказваш.

Те са си пацифисти,жената беше бяла,инак са симпатяги,дружелюбни и приятни хора.Живеят спокойно!Е почти,но стрелбите там са си нормално нещо
цитирай
4. dmv - Много сериозно си се въоръжил. Д...
26.07.2011 09:26
cecka1504 написа:
Много сериозно си се въоръжил. Добре, че е била и бронежилетката.
И винаги нащрек с жените :)

Да,не са като човека!Трябва да се внимава с тия "чудеса";)
Еми въоръжението е необходимо,а жилетките са задължителни в Западна и Източна Африка,ако ти се живее де,ако ли не - няма проблем...
цитирай
5. cecka1504 - Да, така е, жените са малко по-съвършени от човека :)))
26.07.2011 09:35
dmv написа:
cecka1504 написа:
Много сериозно си се въоръжил. Добре, че е била и бронежилетката.
И винаги нащрек с жените :)

Да,не са като човека!Трябва да се внимава с тия "чудеса";)
Еми въоръжението е необходимо,а жилетките са задължителни в Западна и Източна Африка,ако ти се живее де,ако ли не - няма проблем...

цитирай
6. dmv - Да, така е, жените са малко по-съ...
26.07.2011 09:40
Да, така е, жените са малко по-съвършени от човека :)))
cecka1504 написа:
dmv написа:
cecka1504 написа:
Много сериозно си се въоръжил. Добре, че е била и бронежилетката.
И винаги нащрек с жените :)

Да,не са като човека!Трябва да се внимава с тия "чудеса";)
Еми въоръжението е необходимо,а жилетките са задължителни в Западна и Източна Африка,ако ти се живее де,ако ли не - няма проблем...


Aз такова нещо не съм казвал!!!
цитирай
7. fiorino - Трябваше веднага да се светнеш, че ...
26.07.2011 09:53
Трябваше веднага да се светнеш, че на жената не й е чиста работата :)
цитирай
8. dmv - Трябваше веднага да се светнеш, че ...
26.07.2011 09:59
fiorino написа:
Трябваше веднага да се светнеш, че на жената не й е чиста работата :)

По презумцията,че на всичките не им е чиста или?
Жена стояща си на стол и четяща..Предлагам - следващият път като видя такава да Й "светя маслото"..директно
цитирай
9. cecka1504 - Не си казвал, разбира се :)
26.07.2011 10:24
dmv написа:
Да, така е, жените са малко по-съвършени от човека :)))
cecka1504 написа:
dmv написа:
cecka1504 написа:
Много сериозно си се въоръжил. Добре, че е била и бронежилетката.
И винаги нащрек с жените :)

Да,не са като човека!Трябва да се внимава с тия "чудеса";)
Еми въоръжението е необходимо,а жилетките са задължителни в Западна и Източна Африка,ако ти се живее де,ако ли не - няма проблем...


Aз такова нещо не съм казвал!!!


Ти каза, че жените не са като човека, а аз казах, че са по-съвършени от него :)))
цитирай
10. fiorino - Има и такива, които смятат, че на всички жени работата им не е чиста. Това си е ве1е параноя
26.07.2011 10:27
dmv написа:
fiorino написа:
Трябваше веднага да се светнеш, че на жената не й е чиста работата :)

По презумцията,че на всичките не им е чиста или?
Жена стояща си на стол и четяща..Предлагам - следващият път като видя такава да Й "светя маслото"..директно


Но в млада жена на такова място винаги трябва да се съмняваш.
цитирай
11. dmv - цецка1504!
26.07.2011 10:29
Самото съвършенство са...,което е по днешната тема..100%
цитирай
12. dmv - И защо трябва да се усъмня?Там си...
26.07.2011 10:31
И защо трябва да се усъмня?Там сигурно е имало стотици млади жени..
Параноя..диагнози поставяме някакви:)Кому и защо?
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - Една усмивка и ... дъжд от куршуми!
26.07.2011 10:39
Винаги съм си мислила, че жилетката е нещо полезно. Хубаво е, че повечето жени не могат да стрелят. Но малкото, които могат са... Може пък да е знаела, че си с жилетка?:)
Здравей!
цитирай
14. dmv - Да,Мълчание,
26.07.2011 10:43
И примерно е решила да ми "засвидетелства" заинтересоваността си с "градушка" от стомана в тялото ми;)
Не бях поглеждал от тази страна... за женските въжделения спрямо мъжете;))))))))
Здравей!
цитирай
15. malchaniaotnadejda7 - Това е поетично тълкувание на фантастична случайност...:)
26.07.2011 11:33
Представи си, Дориан, една жена знае, че е толкова фатална. Ако не те нападне, с нея е свършено. Но, знае, че имаш яка бронежилетка. И "бронебойни патрони за нея няма открити!":)))) Единственият начин да те спаси е да стреля напосоки.:) Какво ли е продължението!? Поздрави!
цитирай
16. injir - Opasno...
26.07.2011 12:01
Opasno...
цитирай
17. blagovestie - Леле, точно се препотявах
26.07.2011 19:00
докато разбера какво става с теб.

С появата на мадамата тъкмо реших, че ще повишиш емоционалния градус (не, че има нужда от повишаване, просто в друга посока), а то виж каква... гадина се оказа, моля ти се...

Разказваш го толкова образно и детайлно, че просто се "вижда".

Хубава вечер! :))
цитирай
18. dmv - Мълчание,
26.07.2011 21:13
malchaniaotnadejda7 написа:
Представи си, Дориан, една жена знае, че е толкова фатална. Ако не те нападне, с нея е свършено. Но, знае, че имаш яка бронежилетка. И "бронебойни патрони за нея няма открити!":)))) Единственият начин да те спаси е да стреля напосоки.:) Какво ли е продължението!? Поздрави!


винаги някой умира,обикновено това е продължението:)
Предупреждение или опит за край...и много късмет:)
цитирай
19. dmv - Opasno... Вълнуващо!
26.07.2011 21:14
injir написа:
Opasno...

Вълнуващо!
цитирай
20. dmv - blagovestie,
26.07.2011 21:17
радвам се много,че ти е интересно и усещаш емоция:)
Ами гадини да искаш..има ги навсякъде и всред всички,без полова принадлежност:)
Стрелят,къде точно,къде не...
Купон да става...;)
цитирай
21. dorichela - Брато, тва от жени най-много да се ...
26.07.2011 22:07
Брато, тва от жени най-много да се пазиш! Гледай ги какви са скоросмъртници! :)
цитирай
22. dmv - От тях и за тях се пазя:РРР Скор...
26.07.2011 22:18
От тях и за тях се пазя:РРР
Скоросмъртници..то да не е ракия...;:)))
цитирай
23. dorichela - По-коварни са и от кило домашна, ...
26.07.2011 23:03
По-коварни са и от кило домашна, мани ти :)
цитирай
24. dmv - Ужас..65 градусчета...
26.07.2011 23:19
Ужас..65 градусчета...
цитирай
25. vostroto - Дмв:)
27.07.2011 09:59
Пак ще дойда. приятелю, че има две части за четене, а трябва да свърша нещо:)
цитирай
26. dmv - vostroto,
27.07.2011 17:27
заповядай:)
цитирай
27. tili - Нещо ме подсети за
27.07.2011 18:14
Междузвездни войни. С тая кръчма... И сигурен ли си, че Джуба не е всъщност Джаба? :))) Стига си спал, ставай да пишеш;)
цитирай
28. dmv - tili,
27.07.2011 22:02
убеден съм!Викаш да пускам по две глави на ден///:)
цитирай
29. tili - Аха! Станал си:))
27.07.2011 22:28
Нещо имам проблеми с Нета тези дни, та добре ми идват по две глави като успея да се закача.
Нощта е за поетите и разбойниците;-)))
цитирай
30. dmv - Aз съм разбойник. . . ;Р Предпо...
27.07.2011 23:01
Aз съм разбойник...;Р
Предполагам ти си от поетите...;)
цитирай
31. vostroto - :)Дмв
28.07.2011 09:42
В каква каша се е забъркал героят!? Много голяма, и опасна май. Отново интригуващо, и с екшън сцени:) Добре, че е кевларът, ще четем още:)
Поздрав!
цитирай
32. dmv - vostroto,
28.07.2011 10:22
Мани, Приятелю, насмалко да се срещна със Създателя...ама "елечето" "задържа",макар че в интерес на истината - жилетките рядко поемат кинетичната енергия от два или повече куршума..просто най-късно третият преминава...
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене