Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2011 01:56 - Почивка(след лов)
Автор: dmv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9585 Коментари: 32 Гласове:
13

Последна промяна: 02.07.2011 11:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

   След напрегнатата история с Магесниците, бързо и внимателно се оттеглихме и аз се прибрах в малката си планинска хижа, близо до "Зелено дърво",малко след последните къщи на селото..    
   Мислех да си почина.Тази шеметна история ме поизмори явно и сега реших да взема малко почивка...
   Освободих охраната...Почивен ден им дадох на нинджите,понеже нямаше опастност от някакви изненади,всичко беше спокойно,.Щях да кажа насмалко,че и те са хора,но чак пък толкова..както и да е...
   Хапнах,реших да ми е тихо,без музика(то след тая врява в "Марийкин дол",няма как да е друга работата)..После си сипах едно Сапфир-Бомбайче с много лед и Мартини - водна чаша,сритах Леопардицата,мойта домашна любимка,която кротко дремеше на креслото ми, да се разкара и удобно се настаних с някаква книга за четене,взета мимоходом от полицата в дневната...
   Четивото третираше някаква,социално-блудкава история за човешките отношения!Тъкмо мислех да я зарежа,понеже не ми се четеше за подобни неща и пред погледа ми попадна следният пасаж:
     "Държанието ни е определящо какво ще се породи след достигане на истината.Тя,от своя страна,е константна и неминуемо-случваща се величина!.Липсата на агресия,просто би се приела за знак на слабост и възможност за нападение евентуално,наличието на агресия обаче,със сигурност би породила конфронтация,каквато много хора твърдят,че избягват,а всъщност инициират.Тогава,в този ред на мисли,защо да чакаш някой да бъде агресивен,вместо превантивно да го смажеш...Това да спечелиш уважение или дадеш такова някому,е задължително-протичащ като двупосочен процес,съпътстван от определени предпоставки...Липсата на такива,просто предопределя и слага финал на всякакви опити за осъществяването на такъв!.."
    Честно казано,макар и да беше интересно като идея това твърдение или мисъл,кой както иска да го нарича,реших просто да си допия питието и да отида да се наспя..А утре... беше нов ден и като такъв,най-вероятно,както винаги,щеше да предложи какви ли не дивотии....
   Някакво време след напускането на стаята от мен,когато вече бях в леглото си,чух как Леопардицата се настани отново на креслото ми и доволно измърка..Усмихнах се и просто заспах...До утре...

"_0




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecka1504 - Не съм съгласна, че липсата на аг...
02.07.2011 07:57
Не съм съгласна, че липсата на агресия е знак на слабост :)
Добро утро!
цитирай
2. dmv - cecka1504,
02.07.2011 09:07
така пишеше в книгата,аз само препредавам..;РТо и аз не съм съгласен,амо много лумпени така го възприемат..
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - :)
02.07.2011 10:56
Много приятно четиво, Дориан... Поздрави Леопардицата от един Леопард!:)
Леопардът, в бурната си младост, когато бе току що осиновен, бягаше и се качваше по дърветата - на върха на боровете отвън.:) Сега обича да бъде властен и своенравно благовъзпитан. Не знам, какво би било мнението му за агресията -понякога бие шамарчета:))), но моето, определено е, че тя е ужасно разрушителна и е слабост. Имам някакво чувство, че силата би породила само респект и хармония. Ако един текст примерно предизвика конфронтация и агресия, той не е достатъчно добър... Колко хубав урок от училището на Змея.:)
Здравей!
цитирай
4. dorichela - Има нещо вярно. . че като те видят ...
02.07.2011 11:13
Има нещо вярно..че като те видят мека Мария и ти се качват на главата, но пък тогава го има елемента на изненадата - без дори да очакват, може да ги размажеш :)
Поздрави от Шморца :)
цитирай
5. dmv - Мълчние,
02.07.2011 11:17
Леопардицата ми е любимка, вред всички екзотики за домашни любимци из именията, ловните вили и явките, тя ми е на сърце, така да се каже! ;)
Така правят всички леопарди,катерят се,скачат насам и натам..Симпатяги са!
Тя е леко невъзпитана и игрива, но ще я култивираме..или пък не, нека си е дива;)
Да, идеята според мен е такава. Силата,от своя страна, обаче предполага към агресия, когато има несъгласие с аргументацията на другите, мен така ми изглежда, не мислиш?! А за текстовете какво да ти кажа, гледам дори и безобидни пораждат нападки, това според мен зависи от еволюционните недоразумения, прочели даденото творение - големи или малки!;)
Здравей!
цитирай
6. dmv - dorichela,
02.07.2011 11:20
той фанали нещо вчера в ловния бяг?
Да повечето лумпени се чудят откъде им е дошло после,ма що трябва да е тъй..
Някой каза някъде,някога,че трябвало любов,а не война да се прави..Макар и аз да съм за войната...;)
цитирай
7. dorichela - Не го знам, може и да е фанал. . . . Ама ...
02.07.2011 11:29
Не го знам, може и да е фанал.... Ама нали е малка нинджа, не мога да му хвана спатиите :)
Колкото за любовта и войната, то аз съм за първото, а второто само ако кипне канчето :)
цитирай
8. dmv - Според мен има 100-тачка до Асо от ...
02.07.2011 11:41
Според мен има 100-тачка до Асо от купите тарикатът...Ма само предположение,пък на това раздаване не се събират пики..мани,сложно стана в схемата,танцуваме ли?
Любов за теб викаш,уважавам,за мен война и маслини,ама с мярка,демек непридизвикани - не тражим, дето казват мойте небратя сърболята;)
цитирай
9. cecka1504 - То лумпените затва са лумпени, щот не възприемат как требва :)
02.07.2011 11:57
dmv написа:
така пишеше в книгата,аз само препредавам..;РТо и аз не съм съгласен,амо много лумпени така го възприемат..

цитирай
10. dmv - цецка1504,
02.07.2011 12:29
Или просто са обикновени,лумпенизирани имбецили,закърнели от прекомерната неупотреба на сивото си вещество, поради причини,избрани от самите тях..
цитирай
11. dorichela - Спонтанното е истинското чувство ...
02.07.2011 13:41
Спонтанното е истинското чувство :) Защото е некотролируемо.. Както е казано на любов като на война :)
цитирай
12. dmv - dorichela,
02.07.2011 13:56
Taka,така,на любов с война викам аз ахахах,но си права..стар израз е този...;)
цитирай
13. cecka1504 - Чеки ся, за да употребяваш или не нещо, требе първо да го имаш :)
02.07.2011 14:07
dmv написа:
Или просто са обикновени,лумпенизирани имбецили,закърнели от прекомерната неупотреба на сивото си вещество, поради причини,избрани от самите тях..


Да питам аз нещо - а дали е възможно - на война с любов :)?
цитирай
14. dmv - cecka1504,
02.07.2011 14:09
Питай некой философ,аз съм само зъл гений ахахахах,па що да не може...
цитирай
15. cecka1504 - Тук из блога дали има философи (ма не ...
02.07.2011 14:11
Тук из блога дали има философи (ма не дървени), да зема да питам :)?
цитирай
16. dmv - Аахахах, ами глей ся,начии..
02.07.2011 14:16
предлагам постинг да им посветиш и да питаш има ли...Предполагам ще се намерят безброй,а може и безкрай..:)
цитирай
17. cecka1504 - Ами, отдавна не съм писала, не ме ...
02.07.2011 14:18
Ами, отдавна не съм писала, не ме влече нещо в последно време, ма ти ми даваш идея. Най-малкото да преброим философите :))))) И да видим - безброй или безкрай хахах
цитирай
18. dmv - Залагам на безброй по безкрай. . . ...
02.07.2011 14:20
Залагам на безброй по безкрай...Така ми се види..блестатят звезди..на небосклоняяяя ахахахахаха..Давай ,чекам да видим какво ще се случи...;)
цитирай
19. kleopatrasv - Доста спокойно е при теб. Добре си го ...
03.07.2011 00:06
Доста спокойно е при теб. Добре си го замислил и си се отдал на усамотяване....
Мисля, че в пасажа е трябвало да се уточни как и кога се използва думата агресия. Липсата на РЕАКЦИЯ, би се приела за знак на слабост, а наличието на агресивна реакция би породила конфронтация,каквато много хора твърдят,че избягват,а всъщност инициират.
Приятна отпочиване!
цитирай
20. dmv - Ами, чини ми се, така ще да е. . Отн...
03.07.2011 00:19
Ами, чини ми се, така ще да е..
Относно релакса, да, трябва да се почива след тежки битки, налага се понякога и спокойствие да има.. Най-недоволна е Леопардицата, понеже не й се разрешава стоенето на моето кресло..
цитирай
21. kleopatrasv - Не се мръщи, де. . Леопардицата само ...
03.07.2011 00:26
Не се мръщи, де..Леопардицата само ти пази мястото.т.е. охранява ти го!
цитирай
22. dmv - A не, не се, тя ми е любимка, пази к...
03.07.2011 00:49
A не, не се, тя ми е любимка, пази къщата докато ме няма...
цитирай
23. sestra - Смислени ми се видяха първите две изречения от цитата.
03.07.2011 01:57
Другото до края ми подейства леко изнервящо. Каква е тази книга?
цитирай
24. dmv - sestra,
03.07.2011 10:11
Просто една книга от полицата...
..
Защо те изнервиха,че ми стана интересно?
цитирай
25. sestra - Да смажеш някого означава ли,
03.07.2011 10:32
че така ще му спечелиш уважението и така ще осигуриш двуполюсния процес на контакт? И какъв му е смисълът на такъв? Ами уважението поради факта, че всеки просто Е къде е? Без него, мисля няма никакъв контакт, само сблъсъци. И временни съюзи по интереси.

Тежко е мисленето в мрачна събота :)
цитирай
26. dmv - sestra,
03.07.2011 10:55
Добре, че сме в неделя-та тогава,инак права си,времето е, хъм, как да го нарека освен противно?! :)
Мисля че това са няколко различни неща,идеята според мен е да смажеш някого ,ако усетиш пораждаща се агресия към теб,нещо като превантивна мярка и редно ли е това,това е крайъгълната пръчка в случая,около която танцува всичкото индианец:)
Другото е за уважението вече последваща мисъл,а не да смажеш някого,за да го получиш:)
Познавам този,който го е писал,знам какво е мислил!
цитирай
27. sestra - .затова съм оцеляла от мисловните напъни -
03.07.2011 13:51
неделя е, но защо в главата ми упорито звучи тая мрачна събота?...

Ясно. Уважението към всяка твар пак се губи... разбираш ли? То е определящо. А агресията е вид общуване, учи се стратегически. Спирам, хубав ден :)
цитирай
28. dmv - sestra,
03.07.2011 14:26
имам идея какво е агресията и какво е стратегия,превенцията срещу й,просто ми се чини е да намачкаш предварително някой,а не да го чакаш,когато я прояви спрямо теб...Мисля,че уважението към всяка твар е важно,но това вече е наистина дълга и философфффска тема,а аз както е видно съм само злодей...:)

Мрачна,ама защо?...Ами може и това да е причината да си оцеляла,неделята е по-лежерна...:)

Никой не те е гонил,но щом имаш желание,спирай:)

цитирай
29. kite333 - Значи държанието определя,какво ще се породи,след като достигнем истината
04.07.2011 13:12
А тя е константа и неминуемо се случва.Тоест ние ще я достигнем все някога.
Нещо ни баламосваш май ?
Признай си :))
цитирай
30. dmv - kite333,
04.07.2011 13:44
Истината винаги е финален щрих на всеки разказ от живота,поради което е константа...за другото всеки има право да го разбира както си иска..аз само цитирам ;)
цитирай
31. ddiaries - абе
04.07.2011 16:25
в каратето не са много на този принцип по отношение на конфронтацията....но! ти си знаиш...

ооо, чакай да..ти не беше каратист...а стопанин на нинджи!

:Р :)
цитирай
32. dmv - ddiaries,
04.07.2011 17:44
Други са ми бойните спортове на мен...Стопанисвам ..много неща..не само нинджите :Р
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене