Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2011 21:22 - Тегобите на Гена...
Автор: dmv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8725 Коментари: 24 Гласове:
17

Последна промяна: 13.06.2011 22:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   Бяха изминали четири часа,откакто Гена ме вбеси и нинджите го изхвърлиха...Лежах си и се наслаждавах на следобедното слънце,с коктейл в ръка,носещ "гръмкото" име „Молотов”(прекрасен микс от нитроглицерин-течен,натриев фосфат + водка,”Хавана Клуб”-черна,и осем парченца „зелена мушмула”) и кротко,периодично си „др’ъпах” от „Коибата”...Изведнъж ми стана кофти,че не бях доизслушал крокодила..Взех решение на мига,просто да го догоня и видя,какво мога да направя за него(такъв съм си,импулсивен хах)

    Подсвирнах и гардовете „долетяха”- буквално..Дадох заповед да ми оседлаят „Шарколията”-прекрасен жребец от македонската порода”Прилепски бегач-нощен”,водеща началото си от самият бог „М’акедон”(за справка,който не вярва,може да намери учебник по „Македонска" "истерия”,там наистина пише,че всичко започва от бог „М’акедон”?!Това,наистина го учат македонските деца в училище...Трагедия)..

   Буквално се понесох като „вихър”,надбягвайки се с една лятна буря,придружена от градушка(Плехарят,любимец на всички жени и естествено омразен на всички мъже...със самодоволната си ,мазно-неприятна усмивка..пак беше объркал прогнозата за времето,инак щях да ползвам „моторна” карета...ма нейсе...)Нинджите летяха зад мен,едва сварвайки да ме догонят..

    След не повече от 45 минути зърнах Гена,седнал в канавката край пътя (странно,но факт – тук имаше и канавка,че дори и мантинела) „покосен от скръб” и много разстроен.Като ме видя,явно реши,че съм дошъл да му донавредя и понечи да бяга(е колко бързо да бяга едно влечуго?!).”Гавазите” го спипаха,после ми го докараха,та се наложи и четиринадесет пъти да му обеснявам,че идвам „с добро” и трябва да ми се довери..Накрая,като да схвана какво му говоря..Помолих го,най-учтиво естествено(аз съм добър човек-секунди за самореклама саххаххаха)

да ми доразкаже какво го е изпроводило до мен...Накратко ще предам,което ми чуха ушите..

    Значи,крокодилът  имал бизнес с партньори в „Нашта Татковина”,които пък от своя страна,се оказали в „комбина” с двамата казакстански „тарикати” (Чибурашка и Мурзилка) и техния (севернодагестански) приятел-„Цъйплонок”...Били му проследили обявата в нета,която уж била „анонимна” и после почнали да го изнудват,да си прехвърли дялово-капиталово участие в общите фирми..Както и да му вземат чайника!-Е тука вече ме вбесиха!Да му „земат” парите добре,но да му посегнат на чайника,сребърен от баба му..Това нямаше да стане,в един свят,в който конят ми е”Шарколията”,охраната ми „летящи” нинджи-буквално,а аз безсмъртен,виден гражданин на Пордим...Н”е”ма вариант..или почти...              

    „Проклетниците” се оказаха няколко - Шаман-министърът и сие негодяииии,относно едно „авто-шосе”; Бургаският „паша” и „валия” на Малкава Търнава ,който преподава”Тракторно стопанство” в известен колеж..вечерен и същевременно,върти бизнес с крадени части от плугове,ярмомелки и тнт.;Третите били  „бизнес-величията”  от „Marek”(написано е с латиница)-„Дуспица”-  Крачун и Малчо(не можа да ми каже,аджаба в какво съдружие е с тях и какъв бизнес имат заедно,щях да науча на място); Последните,четвърти в списъка бяха ...производителите на „Блатен Хвощ”,житни култури,”Захарин” и ориз от „Северо-изт”и”чна Тъпанария”,наследниците на  Добротица..(Това за ориза,си беше чиста схема за пране на парици,там ориз не вирее,ама „Сафард” дава субсидии..чудех се да се смея ли,да плача ли).

    Гена приключи с разказа и ме гледаше очаквателно..Нямаше как,обещах му да реша тези наболели въпроси,поне които мога,но само едно ми бе чудно,какво прави „пашата” на „Бургаския вилает” сред „големите играчи”?!..Но за него в следващата част...

    Накратко: нинджите метнаха на гръб Гена, като преди това му дадоха новите обувки и дрехи,които му носехме и потеглихме да видим първия му „бизнес партньор”-Главният Шаман-министър на Тъпанария!Първо реших да видя общия им проект,в който „клетият” крокодил трябваше да изгори с парите си и да не му платят..

   След три часа стигнахме на „Дилижанс-станция” „Мюлин”..началото на „Мюлинското авто-шосе”..Оставих „Шарколията” да почива..С Гена се метнахме на други от породата „Пернишки бегач”,а нинджите пратих да търсят и установят контакт с Шамана... да видим какво ще каже ...

    Яздехме със "скромните" 180 км/ч,явно нормална скорост за тази „авто-страда”

    Почнах да разбирам защо „Кроки” роптаеше,че искат да го „прекарат” с париците.Накратко:

„Авто-шосе”-то трябвало да струва 36 милиона,а после имало „анекс”,та станали до 89 „милиончета” и му пратили писмо,че няма да му платят..понеже не останали пари...Напредвайки,видях... невероятни безумия..Бяха направили тунели –три броя,където няма нужда,особено един от тях-третият в посока „Дуспица”,за да го оправдаят,че е наложителен...са го изкопали..и после засипали с пръст..прецедент според мен,може би в световното строителство..Гледах ги тези „невероятни” съоръжения...напълно безмислени...а пък там,където има скали и трябва да има тунел наистина..взривили целия скат...и го укрепили на цената на два тунела..Безумие..(.Същото като това,че преди години,едни други преди Шамана,дадоха на македонска фирма да строи от Перник до Долна Диканя магистрала..която се оказа,че не може да бъде със статут на такава,поради сгрешени наклони и тнт,затова не й приемат „Акт 16” и досега..Забелязали сте ,че въпреки трите ленти в платно..ограничението е 90км/ч..Вълшебство нали....Ем „Магистрала”,ем не..)

Около „гьол” „Драконово” охраната долетя-буквално и ни съобщи,че установили контакт с Шамана,който спокойно им казал,цитирам чутото: „Гена „кеш” нема да види,ш’ото разбираш ли,не ми пука,много „сухо” сме „сгънали” и сега...не ни „дреме”..Гори...Аре,че имам празненство””..

   Крокодилът посърна.Нямаше как да му помогна,в този случай с лошо нямаше да стане.Казах му да не се притеснява,поне от другите ще си получи паричките...

   Продължихме  в мълчание и така чак до „Дуспица”..

 

 

/Следва../.






Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecka1504 - Интересно ми е, след тоя коктейл, не ...
13.06.2011 21:31
Интересно ми е, след тоя коктейл, не гръмна ли два-три пъти?
За чайника и аз съм възмутена.
За авто-шосето си прав, и аз се чудих на тунелите :)
цитирай
2. dmv - Интересно ми е, след тоя коктейл, не ...
13.06.2011 21:38
cecka1504 написа:
Интересно ми е, след тоя коктейл, не гръмна ли два-три пъти?
За чайника и аз съм възмутена.
За авто-шосето си прав, и аз се чудих на тунелите :)

Ами не,въздържах се от "гърмежи"...
Чайникът е "кофти" казус...
Тунелите няма да ги коментирам,те дори не трябва да се наричат така,поради структурата си..
цитирай
3. cecka1504 - Странно как човек се въздържа от ...
13.06.2011 21:44
Странно как човек се въздържа от гърмежи след подобен коктейл. Ма ти не си човек явно :)))
Кофти казуса как смяташ да се реши?
Добре, без коментари за "тунелите" :)
цитирай
4. dmv - Цецка1504,
13.06.2011 21:45
Никак..ако не си човек;)
В следващите части..тогава ще видим...:)
цитирай
5. cecka1504 - Очаквам с нетърпение следващите ...
13.06.2011 21:50
Очаквам с нетърпение следващите части. Чайникът силно ме вълнува :)))
То май и коктейла няма вече какво да коментираме - или гърмиш, или не, средно положение няма.
цитирай
6. dmv - Очаквам с нетърпение следващите ...
13.06.2011 22:00
cecka1504 написа:
Очаквам с нетърпение следващите части. Чайникът силно ме вълнува :)))
То май и коктейла няма вече какво да коментираме - или гърмиш, или не, средно положение няма.

Когато се случат ахахах,тогава...
цитирай
7. dorichela - Гена е нагазил на дълбокото. . . . . . . ...
13.06.2011 22:25
Гена е нагазил на дълбокото......... :)
цитирай
8. dmv - Гена е нагазил на дълбокото. . . . . . . ...
13.06.2011 22:30
dorichela написа:
Гена е нагазил на дълбокото......... :)

Крокодили..какво да ги правиш...
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - О, горкият Кроки!
13.06.2011 22:31
Дориан, правилно си постъпил. Истинският змей е на страната на слабите. Ама че безобразие! Но колко сме жестоки хората. Не спрях да се смея с глас през цялото време, докато Гена е страдал!... Да знаеш с какви хора си имаш работа в Блог. бг.
Успех в акцията!:)
цитирай
10. dmv - Мълчание,
13.06.2011 22:42
malchaniaotnadejda7 написа:
Дориан, правилно си постъпил. Истинският змей е на страната на слабите. Ама че безобразие! Но колко сме жестоки хората. Не спрях да се смея с глас през цялото време, докато Гена е страдал!... Да знаеш с какви хора си имаш работа в Блог. бг.
Успех в акцията!:)

Еми "сърце не ми даде" да оставя.."зеленокожия" сам срещу подобни твари,колкото можах - направих!Остави се срещнахме какво ли не по пътя си-индианци,коварство ...ужасна история..за подвизи,героизъм и слава(смея се с глас)
Знам аз всички,с които си имам работа тук..какви са;)
Акцията продължава...на промоция..
Радвам се ,че си се смяла;),макар и да има и тъжни факти, реални вътре..
Здравей!
цитирай
11. dorichela - Все си мисля, че ще успее да изплува ...
13.06.2011 22:48
Все си мисля, че ще успее да изплува Гена, ама да видим :) Да не се е оплел само твърде много...
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - Реални факти!? А, това не е добре...
13.06.2011 22:54
То ясно, че са реални, но не е добре, ако ти си ти в действието.
Дориан, ама това е лудост някаква! Но ти си знаеш. Бог с теб! Може и да се измъкнеш някак от това блато. Ще е цяло чудо! Крокодилът да не е някакво подставено лице. Въобще от безгръбначните, колкото и да са зелени и тъжни, никога не знаеш, какво може да очакваш. Стига съм дуднала. Утрото е по-мъдро.
Здравей!
цитирай
13. dmv - Все си мисля, че ще успее да изплува ...
13.06.2011 22:59
dorichela написа:
Все си мисля, че ще успее да изплува Гена, ама да видим :) Да не се е оплел само твърде много...

Ще видим..времето е вечна константа...другото се мени..засега от мен толкова...
цитирай
14. dmv - То ясно, че са реални, но не е добре, ...
13.06.2011 23:01
malchaniaotnadejda7 написа:
То ясно, че са реални, но не е добре, ако ти си ти в действието.
Дориан, ама това е лудост някаква! Но ти си знаеш. Бог с теб! Може и да се измъкнеш някак от това блато. Ще е цяло чудо! Крокодилът да не е някакво подставено лице. Въобще от безгръбначните, колкото и да са зелени и тъжни, никога не знаеш, какво може да очакваш. Стига съм дуднала. Утрото е по-мъдро.
Здравей!

Това е художествен разказ с елементи на истина и то не-малки;)
Винаги се измъквам!
Утрото е по-заспало от вечерта/ако питаш мен де...
Здравей!
цитирай
15. ddiaries - Гена
13.06.2011 23:32
ше се спраи...аз дълбоко вярвам в него...той е добро същество,прецакан е малко сега....но Чебурашката в кво да го забърка? само в неприятности.... с тия от marek баберек...
цитирай
16. dmv - ddiaries
13.06.2011 23:37
Мarek от "Дуспица",е просто остров,насред реката,минаваща през града..
Ще видим какво му готви съдбата,дали крокодилски ботуши,или милион фенки...
цитирай
17. dorichela - Брато,
14.06.2011 01:09
времето е константа... Но го има в толкова форми и измерения, че константа звучи не на място.. То е просто навсякъде и се движи ту бързо като светлината, ту се влачи и сякаш не минава... :) А Гена.. ще го видим! Да му пазиш чайника :)

П.П. Имам един Спиридон, приличащ на Чебурашка ако върши работа да го пращаме на акция? :)
цитирай
18. dmv - времето е константа. . . Но го има в ...
14.06.2011 01:26
dorichela написа:
времето е константа... Но го има в толкова форми и измерения, че константа звучи не на място.. То е просто навсякъде и се движи ту бързо като светлината, ту се влачи и сякаш не минава... :) А Гена.. ще го видим! Да му пазиш чайника :)

П.П. Имам един Спиридон, приличащ на Чебурашка ако върши работа да го пращаме на акция? :)


Има или не..константа или не..кой да ти каже..
Не бих се доверил на човек,чието име е Спиридон..изгубиха ме за "каузата.."
цитирай
19. rustam - Има кой.Аз ще ти кажа
14.06.2011 07:54
"Коибата" в кавички и членуването означават, че си употребила думичката в преносно значение.
Сиреч, не си дърпала просто обикновена пура, а нещо, което асоциираш с пура...
предполагам става въпрос за онова, което в колективното съзнание най-често е използвано и асоциирано с "пура"
цитирай
20. kite333 - A аз се успокоих,
14.06.2011 07:59
започнах да разбирам какво пишеш.
Само дето ако продължиш така с елементите на истина...мъка мъка
цитирай
21. dmv - До Бургаския валия,Рустамолу паша
14.06.2011 08:13
rustam написа:
"Коибата" в кавички и членуването означават, че си употребила думичката в преносно значение.
Сиреч, не си дърпала просто обикновена пура, а нещо, което асоциираш с пура...
предполагам става въпрос за онова, което в колективното съзнание най-често е използвано и асоциирано с "пура"

Забелязвам два,належащи за решаване проблема в поведението на "блогера" Рустамолу,по-известен като Бургаския валия
1-вия : Говори в женски род и във всичко вижда някакви странни неща...липсва му интимна връзка явно..
2- : Търси изява на места,където не е желан.....

ПС. Чиче,нали знаеш,че имаш право на по един коментар,в мой пост,последващи ще се трият,както и от други твои никове..Считай се за прекрачен и днес,ако пак дойдеш,пак ще те прескоча.А да ,щях да забравя,позатъркай си яката на якенцето,много кирясала бе ,гларус.;)))))))
цитирай
22. dmv - започнах да разбирам какво пишеш. ...
14.06.2011 08:20
kite333 написа:
започнах да разбирам какво пишеш.
Само дето ако продължиш така с елементите на истина...мъка мъка

Ще,ще..Както забелязваш,Бургаският валия се обади по-горе,милият,пури му в главата и му се пуши,ама глад,как да си купи?!"Тракторно дело" преподава...
Знае,че довечера идват нинджите за него..;)))
цитирай
23. dmv - Горе мисля бях ясен. . . Паша Руст...
14.06.2011 08:36
Горе мисля бях ясен...Паша Рустамолу бей!;)))
Още веднъж прекрачен за днес....;Р
цитирай
24. dmv - До пашата на Малко Търново,
14.06.2011 23:53
Чиче,поради влизане с много профили от твоето айпи..си спечели привилегията да бъдеш трит постоянно ;)без право на коментари тук...
Прекрачен за пореден път муаххахахцитирай
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене