Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2011 13:58 - Пощенско писмо получих...истинско!
Автор: dmv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14630 Коментари: 51 Гласове:
18

Последна промяна: 08.06.2011 14:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


   Тук му е мястото,демек в моя блог,на това поредно,"странно" писъмце,което ,представете си,получих ..по пощата..истинската бе..То е от "лежерните",мисля има за всекиго по нещо..Дойде "накъсано" и аз така го предавам в "ефир"Два сериозни абзаца и два несериозни,що е така ,нямам ни идея........

   "293-ти опит за ... 
   Хващай си по твоя,собствен път...Звучи добре ..така мисля и аз..ама понякога няма път,няма собствен..и тогава почва "прожекция" на "филм".Той,като цяло е прекрасна идея,"снимаш","редактираш",някой  "режисира",после "предпремиера","премиера"..и после да се оправят "драгите зрители" около тебе,е не винаги си "на печалба" ама..."
 
   Този абзац няма да го тълкувам,оставям го на "късметлиите" прочели го,карам нататък...

    "Очите ти са живи,плуват,а кораби кръстосват морето в тях..Докога ще се лъжем,кой плава,а да и за къде?!Кой,къде плавал...плавал!Отплавал..и станало крушение...после спасителни лодки кръстосват ..очите ти.."
 
    Съвсем не го разбрах..Паля си цигарка и карам нататък към Крали Марко от ..Малко Търново..Следва историко-архиологически бюлетин за региона..

    "Близо да град Малко Търново са открити останките на някакво,много странно,създание..учените се пробват да синтезират произхода му...засега безуспешно,но има предположения,че е извънземна форма на живот...Не са категорични!"..."Ев"ла блогер(много тъпо звучи блогер)"

    Бях шокиран..Не можах да разбера връзката...:)Продължих натам..
    Последният абзац беше най-объркан..Кратък,накъсан,неразбираем..Ако някой може да ми го свърже в схема и да ми поясни,моля да се чувства поканен да тълкува..:))))))))Ето го и него..

   Самолет каца ...Ските му се удрят в леда..Лапландия...страна на зверове..и  ДЯдо ви Мраз..Отвяряне на люка....Свистене ...едвам отбягвам дългият меч,на някаква чудно приказна,са"ами принцеса...следва гонитба по езерото..ледът се пропуква..тя пада,потъва...Изпращам я с доволен поглед към Влахала...Валкириииии да искаш в Лапландия..Впряг от елени..настига ме...един старец ми подава чаша с водка,този път е "Абс;лют" и ми казва,цитирам:"Още вярват ко..летата в мен,а?Смяххххх" и отпътува..Ококорвам се от просташкия му "език"...познавам го...ми да,това е "Добрият старец"....тръгвам си доволен..6 часа и 18 минути на 23  септември 20134 година от летоброенето на ледените феи...

   Сетих се за един стар виц,като го прочетох последното: "Как се нарича "на галено" "Горска Фея",ами нарича се .."Вук""

   Хуморески..
 

   "Възел" и "Друм"
*********************

Днес наоколо щ"  се грижат за доброто ни настроение  :Fleetwood Mac - Go Your Own Way (HQ)






Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecka1504 - Трудно за свързване в схема и за п...
08.06.2011 14:21
Трудно за свързване в схема и за пояснение. Поне за мен де. Виж някой по-умен може да ти помогне :)))))
цитирай
2. ddiaries - какво какво:)
08.06.2011 15:35
я пак:)

защо не сканираш писмото и не го приложиш? на ръка ли беше писано?:)
цитирай
3. babaelenica - Ако не бях чела твои коментари в други блогове, нивгаж нямаше да се досетя :)
08.06.2011 15:54
Ама съм чела!
Ти имаш тайна обожателка.
Напъва тя да те спечели, но не знае с колко трудна задача се е нагърбила.
И формата не е подбрала, начи.
Обидите и наставленията, примесени с доза фатализъм, дори гарнирани с "Аблосют" си остават неприети.
Стените около теб не са толкова прозрачни.
Бетонирани са даже.
Ако погледът можеше да говори...
Такъв ще е - доволен.
Доволен от потъването на принцесата.
Която не е съвсем принцеса, ама това е друга бира.
:)))
Добър ден, Дядо Мраз!
:)))
цитирай
4. kite333 - Много сложно бре ! Ето моят вариант ...
08.06.2011 16:40
Много сложно бре ! Ето моят вариант :
Всеки накрая поема по своя път,защото и най-добрите кораби потъват,а илюзии за обратното не бива да имаме както няма и Дядо Коледа.
Но ако искаш можеш да вярваш в друго, както би повярвал,че има извънземните.
Поздрави !
цитирай
5. dmv - Трудно за свързване в схема и за п...
08.06.2011 18:20
cecka1504 написа:
Трудно за свързване в схема и за пояснение. Поне за мен де. Виж някой по-умен може да ти помогне :)))))

Aми аз питам..ако някой помогне,помогне...ако ли не,кофти тръпка..чакам следващотот писмо,знам че ще има,подсказва ми нещо..;РРРРР
цитирай
6. dmv - я пак:) защо не сканираш пис...
08.06.2011 18:20
ddiaries написа:
я пак:)

защо не сканираш писмото и не го приложиш? на ръка ли беше писано?:)

Дам,беше..аз си получавам такива..хехе..факсове...;)
цитирай
7. dmv - Ама съм чела! Ти имаш тайна обо...
08.06.2011 18:27
babaelenica написа:
Ама съм чела!
Ти имаш тайна обожателка.
Напъва тя да те спечели, но не знае с колко трудна задача се е нагърбила.
И формата не е подбрала, начи.
Обидите и наставленията, примесени с доза фатализъм, дори гарнирани с "Аблосют" си остават неприети.
Стените около теб не са толкова прозрачни.
Бетонирани са даже.
Ако погледът можеше да говори...
Такъв ще е - доволен.
Доволен от потъването на принцесата.
Която не е съвсем принцеса, ама това е друга бира.
:)))
Добър ден, Дядо Мраз!
:)))

Едно такова.."финско" ми е.."лапландско" дет се вика....муахаххаха,виж какви писма получам..:))))Абе тя си е явна,ако знаеш как псува...и в Малко Търново извънземното....дет го открили..търсих,търсих..май се сещам кое е тва чудо неземно......;))
Около мене дувари двуметрови бабе..ако си ходила на Босфора..до имението на фамилията "Коч",е та там до тях е цялата турска жандармерия..само командоси..е при мен е по-зле..нинджи ме охраняват...оф немога повече да пиша глупости..треса се от смях..;))))))))))))))))))))))),но за "Коч" и жандармите е верно,тоя го пазят по-добре от ЕРдоган...
цитирай
8. dmv - Много сложно бре ! Ето моят вариант ...
08.06.2011 18:36
kite333 написа:
Много сложно бре ! Ето моят вариант :
Всеки накрая поема по своя път,защото и най-добрите кораби потъват,а илюзии за обратното не бива да имаме както няма и Дядо Коледа.
Но ако искаш можеш да вярваш в друго, както би повярвал,че има извънземните.
Поздрави !

Това беше другата идея!Браво!двузначно си беше...Печелиш..вечеря с ..крокодила Гена:)))
Но тълкованието ти е точно!
цитирай
9. cecka1504 - Ох, успокоих се, че не съм единствената недоразбрала :))))
08.06.2011 19:13
Може би има лека обърквация - според мен останките не са баш около Малко Търново, ами някъде другаде, но нарочно са написали така :)
цитирай
10. dmv - А не, там са си, то лирическият герой ...
08.06.2011 19:19
А не,там са си,то лирическият герой тука,не е само един...:)
Вторият много обича да ползва думата "блогер"..иде ми да му..подаря ръчна граната...без прдепазител ;))))))))))))))))
цитирай
11. cecka1504 - Е добре де, ти знаеш, все пак ти си ...
08.06.2011 19:39
Е добре де, ти знаеш, все пак ти си получил писмото, онова странното, истинското... Аз само предположих :)))
цитирай
12. dmv - Еми, че аз го получих, получих, ама ...
08.06.2011 19:44
Еми,че аз го получих,получих,ама то като е накъсано...смисъл търся...само това..нещо като златотърсач на..истини ахаххаха
цитирай
13. cecka1504 - Аз смисъл трудно намирам, ама ти ...
08.06.2011 19:47
Аз смисъл трудно намирам, ама ти дерзай! Който търси - намира :)))
цитирай
14. dmv - Е кво сега, да се примиря. . и да не ...
08.06.2011 19:49
Е кво сега ,да се примиря..и да не намеря извънземното..тц,принцесата я разконспирирах..сега търсим извънземното...
цитирай
15. dmv - разпознах един даскал и една финска ...
08.06.2011 20:13
анонимен написа:
разпознах един даскал и една финска кукувица. Кой ти прати писмото, викаш? Искам и аз такова, че да ме направи щастлив, хаххаха

Я пак,кои са тези хора?
Ти кой си?!
цитирай
16. dmv - Какво са ти направили хората, че ги ...
08.06.2011 20:26
анонимен написа:
Какво са ти направили хората, че ги плюеш така? Аман от критикари и умници! Що не се разкараш...

Плюя?Аз да не съм камила...По кого,моля влез с никче,да те видим:)
Аз само слагам фрагменти от едно писмо..."_0
цитирай
17. dmv - Какво значение има кой съм? Просто ...
08.06.2011 20:28
анонимен написа:
Какво значение има кой съм? Просто ги разпознах, умен съм хахахахха

Почвам да те подозирам умнико,че ти си подателят на писмото..Не бе няма,само питам...Я кажи,като си такъв гадател/ка,кво има за вечеря вкъщи?!Без боб!Много Моля...:)))))))))))
цитирай
18. dmv - Що па си мислиш, че имам никче? А и да ...
08.06.2011 20:32
анонимен написа:
Що па си мислиш, че имам никче? А и да имам - не можеш да ме видиш, ша видиш трънки.
То и тия фрагменти като тебе - луди и без смисъл.

Не ти разбирам...
цитирай
19. dmv - Какво значение има кой съм? Просто ...
08.06.2011 20:35
анонимен написа:
dmv написа:
анонимен написа:
Какво значение има кой съм? Просто ги разпознах, умен съм хахахахха

Почвам да те подозирам умнико,че ти си подателят на писмото..Не бе няма,само питам...Я кажи,като си такъв гадател/ка,кво има за вечеря вкъщи?!Без боб!Много Моля...:)))))))))))

Подозирай колкото си щеш. То освен всичко друго явно и параноя те гони.
Салам имаш за ядене, кво друго. Боб не ти трябва, само салам хахахах

Аахахахха,добре,анонимни дерзай..;)
цитирай
20. dmv - Дерзай ти на мен всичко си ми е наред, ...
08.06.2011 20:39
анонимен написа:
Дерзай ти на мен всичко си ми е наред, надерзал съм се хахахах

Я пак..не ти разбирам,честно,ма нищо...важно е да си участник и то в моя спектакъл..."_0
цитирай
21. cecka1504 - Олеле, dmv,
08.06.2011 20:39
какво става тука? Много анонимни, много злобица нещо... Що не ги отсвириш :)
Какво искат от теб?
цитирай
22. dmv - какво става тука? Много анонимни, ...
08.06.2011 20:41
cecka1504 написа:
какво става тука? Много анонимни, много злобица нещо... Що не ги отсвириш :)
Какво искат от теб?

Гьостерица,кво друго да искат..и чеп за зеле ахахаххахаха..:)
Който търси,намира винаги.."_0
цитирай
23. cecka1504 - Като искат - давай им ги. Нека са щ...
08.06.2011 20:43
Като искат - давай им ги. Нека са щастливи :))) Сал едната гьостерица и чеп им останаха. А, и анонимните коментари де :)))))
цитирай
24. dmv - Като искат - давай им ги. Нека са щ...
08.06.2011 20:50
cecka1504 написа:
Като искат - давай им ги. Нека са щастливи :))) Сал едната гьостерица и чеп им останаха. А, и анонимните коментари де :)))))

Ами това е съдба...кой квото си посади,това ше го рани..на есен..
Кефят ме,постоянни са понякога анонимките...:)
цитирай
25. cecka1504 - Постоянни са, ама досадни бе, то ...
08.06.2011 20:53
Постоянни са, ама досадни бе, то тяхното все едно и също - като развалена плоча... Поне оригинални да бяха, а то...
цитирай
26. dmv - Постоянни са, ама досадни бе, то ...
08.06.2011 20:59
cecka1504 написа:
Постоянни са, ама досадни бе, то тяхното все едно и също - като развалена плоча... Поне оригинални да бяха, а то...

Да се спасяват...Аз карам яхта..в легена.."_0
цитирай
27. monateos - :))
08.06.2011 21:08
Днес определено е шантав ден......Писмото ти беше черешката на тортата!:))
Поздрав!
цитирай
28. dmv - Днес определено е шантав ден. . . . . . ...
08.06.2011 21:09
monateos написа:
Днес определено е шантав ден......Писмото ти беше черешката на тортата!:))
Поздрав!

Ше го взема за комплимент и ще го предам,на този който ми го е пратил по пощата.;)
цитирай
29. monateos - :)
08.06.2011 21:21
Мислиш да отговаряш ли? :)
цитирай
30. dmv - Мислиш да отговаряш ли? :) Как...
08.06.2011 21:33
monateos написа:
Мислиш да отговаряш ли? :)

Каквото дойде..хах..Съдбата ще реши вместо мен...падна се "тура"..ще!
"_0
цитирай
31. monateos - Успех, и да пратиш поздрави от бл...
08.06.2011 21:39
Успех,и да пратиш поздрави от блогърите! :))))
цитирай
32. dmv - монатеос,
08.06.2011 21:47
Задълже,то в смс-ът пишеше,да чакам още поне 2 такива..така че ще ...надявам се да носят някакво пощенско клеймо,за обратна връзка ,ааххахаха:)
цитирай
33. monateos - Ако няма, пускай ги в бутилка и в м...
08.06.2011 21:49
Ако няма,пускай ги в бутилка и в морето,в краен случай и река върши добра работа! :)
цитирай
34. dmv - Ако няма, пускай ги в бутилка и в м...
08.06.2011 21:53
monateos написа:
Ако няма,пускай ги в бутилка и в морето,в краен случай и река върши добра работа! :)

В тоя филм....нема 'Океан,реки тоже!!!Кевин Вълкотанцуващият вече не е на мода..
ше ги дирим...аре сгъвам масата,паля пикапа..и към Малко Търново...
"_0
цитирай
35. monateos - хех, аз съм от Великото Търново, ако ...
08.06.2011 21:55
хех,аз съм от Великото Търново,ако имаш път насам да ме вземеш,че и без това е скука,тъкмо да видя и аз малко свят,пък било то и Малко Търново. :)))))
цитирай
36. dmv - хех, аз съм от Великото Търново, ако ...
08.06.2011 22:01
monateos написа:
хех,аз съм от Великото Търново,ако имаш път насам да ме вземеш,че и без това е скука,тъкмо да видя и аз малко свят,пък било то и Малко Търново. :)))))

Ше го мислим...Дето Малко,там и Велико..
Пич,аз отивам до Лапландия..
Викат ме..
"_0
цитирай
37. cecka1504 - Ся па и смс-и се появиха. Някоя те...
08.06.2011 22:09
Ся па и смс-и се появиха. Някоя телеграма не ти ли пратиха :))))
цитирай
38. dmv - Ся па и смс-и се появиха. Някоя те...
08.06.2011 22:24
cecka1504 написа:
Ся па и смс-и се появиха. Някоя телеграма не ти ли пратиха :))))

То няма телеграф,поне от десет години бре...ами аз така разбрах за писмото,с смс!Казаха и факс и телекс да чакам... ахахахахах...
цитирай
39. cecka1504 - Ако требе да сме пунктуални, да ти ...
08.06.2011 22:29
Ако требе да сме пунктуални, да ти кажа - телеграфи има, друг е въпросът дали се ползУват :)))))
цитирай
40. dmv - Ако требе да сме пунктуални, да ти ...
08.06.2011 22:36
cecka1504 написа:
Ако требе да сме пунктуални, да ти кажа - телеграфи има, друг е въпросът дали се ползУват :)))))

Бъркаш се..сигурен съм ,че нямат вече в употреба:)
цитирай
41. dorichela - Брато, тоя пощенски гълъб ти е до...
09.06.2011 00:22
Брато, тоя пощенски гълъб ти е донесъл парченце енигма... :) Страхотно!
цитирай
42. dmv - Беше си поща-джийката и немаше к...
09.06.2011 00:45
Беше си поща-джийката и немаше криле,ама в косата си имаше клонче от върба..:)
цитирай
43. dorichela - И върба става. . другия път се огл...
09.06.2011 01:04
И върба става.. другия път се оглеждай за маслиново клонче :)
цитирай
44. dmv - Еми ако беше при византийските п...
09.06.2011 01:05
Еми ако беше при византийските педерунгели..ама е тука..за тва върба..
цитирай
45. kite333 - Гледам няма много предложения н...
09.06.2011 08:32
Гледам няма много предложения напоследък,та да питам кой в случая е крокодила Гена,дето ме черпиш с него ,щото то вечеря вечеря ама...с непознати крокодили.. не излизам :)))
цитирай
46. dmv - Гледам няма много предложения н...
09.06.2011 09:36
kite333 написа:
Гледам няма много предложения напоследък,та да питам кой в случая е крокодила Гена,дето ме черпиш с него ,щото то вечеря вечеря ама...с непознати крокодили.. не излизам :)))

Taka,значи да ти го презентирам тогава,щом има липса на предложения и крокодилът е риба..:)))
Абе какво да ти го презентирам..крокодил не си ли виждала;)
"_0
цитирай
47. dmv - Оф, посетен съм от другарката по ...
09.06.2011 09:42
Оф,посетен съм от другарката по чужди езици..писала ми двойка..зела ми едно гласче...що се крият бе..зад други профили...не знаят ли, интернет не е анонимен?!?Много шантав народ ахахахха
Дали им е гадно,че не могат сега вече да слагат около милион минуси?Муахахахаххаахахха
"_0
цитирай
48. dmv - Оооо,Щракалка,
09.06.2011 12:30
Добър вечер и на теб!!!
цитирай
49. kite333 - Аз предложения за писмото ти имах ...
09.06.2011 12:46
Аз предложения за писмото ти имах предвид,че нямаш.
Любопитно ми беше какви импровизации ще има по темата.Ма няма много..
Ти какво си помисли :))
цитирай
50. dmv - Аз нищо. . . . ти просто изпревари ...
09.06.2011 12:52
Аз нищо....ти просто изпревари следващият постинг..с този си въпрос,ако искаш да видиш Гена - виж го:Р,там е!
цитирай
51. razkazvachka - късчета от огледалото на Дявола
09.06.2011 23:56
не просто лед
топят се с дъжд
или със слънце
по много:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене