Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2011 12:14 - "Тишина"..
Автор: dmv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14600 Коментари: 41 Гласове:
15

Последна промяна: 07.06.2011 13:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
         Из „Дневниците на Чалнатия”

 

                                           -  част 7 -



Предговор!
   

Ден ,№ 1 630 455 000 000 от „Появата”

 

на....

 

"Тишина"-та....

............... 

 

   Kакво е тя?Съществува ли?Има ли я?..
 
 За мен да! Някъде там в нищото,но и тук,дори и сега.Зависи от твърде много неща.
   Ако затвориш очи..можеш да я видиш.Някой би се заял,че трябва да я чуваш-демек се чува,не да я гледаш..Да вероятно и той би бил прав,казах вероятно!
   Човешкият "Дух",за мен поне,когато е в покой,отнасяйки се далеч от околна "гмеж",е т
ова,което аз наричам ‘’Тишина”.Не е задължително да си на самотен остров или някой планински връх,за да останеш сам и да я усетиш,тоест видиш..Никак не е задължително.!Напротив..тогава си самотен,но това не е „Тишина”! Тя трябва да се вижда в картини,а най-лошия случай,просто може да се чува в звуци,но хармонични в своя безпорядък.. 
    Можеш да я видиш или поне усетиш,в магазина,в офиса,в "Quatroporte"-то порещо вятъра,на концерт в някоя зала,на карнавал..Присъства!
    Дори имам подозрение,че всичко е започнало нявга,много отдавна,в съвършена "Тишина",нещо като "Субстанцията" на Сътворението!Така и продължило
,поне до появата на способността човешка,наречена "говорене",тогава горката... почти "умряла"..
Казах почти….И сега понякога се появява и може да се види,но е "
свенлива" !За целта човек трябва само да поиска..ама трябва!

............


В тази връзка - две "сентенции" на шопкото мислене:
"Най-мрайм да мислим!"
"Сакам да съм зми"а,еми си л"ежим,ем си работим/о"дим!"
"_0

******
Мислех да е първата версия,после мислех да е ремастрирана втора версия .. е накрая сложиш трето парче,кавърче,което аз обожавам,никак по-малко от оригиналните версииии,enjoy the silence-то...










Гласувай:
15



1. cecka1504 - И сега след тия мъдри мисли за тиш...
07.06.2011 12:32
И сега след тия мъдри мисли за тишината, как да се обадя, м?
А сериозно по темата - да, тишината я има. И може да се види, чуе, усети... даже и да се докосне :)
цитирай
2. dmv - И сега след тия мъдри мисли за тиш...
07.06.2011 12:40
cecka1504 написа:
И сега след тия мъдри мисли за тишината, как да се обадя, м?
А сериозно по темата - да, тишината я има. И може да се види, чуе, усети... даже и да се докосне :)

Е де,чак пък мъдри...Просто някога Чалнатия-т писал по дневника..
А сега сериозно:Виждала ли си я?
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - ...
07.06.2011 12:40
http://youtu.be/iPAkR5itdVA :)
цитирай
4. dmv - http://youtu. be/iPAkR5itdVA ...
07.06.2011 12:44
malchaniaotnadejda7 написа:
http://youtu.be/iPAkR5itdVA :)

Интересно вижда не за тишина,но вярно!:)Приказно..
цитирай
5. cecka1504 - Виждала съм я. В ума си.
07.06.2011 12:47
Виждала съм я. В ума си.
цитирай
6. dorichela - Тишината е в съзнанието. . . Чувам я. ...
07.06.2011 12:47
Тишината е в съзнанието... Чувам я... :)
цитирай
7. dmv - Виждала съм я. В ума си. Хъм, да те ...
07.06.2011 13:04
cecka1504 написа:
Виждала съм я. В ума си.

Хъм,да те броим от "наште" тогава..:)Рядко се случва....
цитирай
8. dmv - Тишината е в съзнанието. . . Чувам я. ...
07.06.2011 13:05
dorichela написа:
Тишината е в съзнанието... Чувам я... :)

А аз "виждам",инак като зема да чувам...само едни такива неща..това е като да си на едно място ,на фокус,а около теб движение...безкрайно..
цитирай
9. cecka1504 - Мен все се опитват да ме "броят" от некои,
07.06.2011 13:10
dmv написа:
cecka1504 написа:
Виждала съм я. В ума си.

Хъм,да те броим от "наште" тогава..:)Рядко се случва....

... все се опитват да ме класифицират, та съм свикнала. Пиши ме в бройката :)))
цитирай
10. dmv - Виждала съм я. В ума си. Хъм, да те ...
07.06.2011 13:18
cecka1504 написа:
dmv написа:
cecka1504 написа:
Виждала съм я. В ума си.

Хъм,да те броим от "наште" тогава..:)Рядко се случва....

... все се опитват да ме класифицират, та съм свикнала. Пиши ме в бройката :)))

А не!Аз квалификациим не давам,никога,знаеш,ако искаш виждаш,ако искаш не..пожелателно е!:))
цитирай
11. cecka1504 - Не бе, аз за теб знам. Просто спод...
07.06.2011 13:33
Не бе, аз за теб знам. Просто споделих :)
цитирай
12. dmv - Не бе, аз за теб знам. Просто спод...
07.06.2011 13:37
cecka1504 написа:
Не бе, аз за теб знам. Просто споделих :)

Е де,почваш сериозно да ме плашиш//:)Гледай,после няма да виждаш нищо..цяла вечност след около 70 хиляди дена примерно;Р
цитирай
13. cecka1504 - Ма ти плашиш ли се? Не вервам! Що си ...
07.06.2011 13:50
Ма ти плашиш ли се? Не вервам!
Що си мислиш, че нема да виждам нищо. Нали знаеш - на мен и звездите ми говорят :)))))) Поне ша чувам....
цитирай
14. dmv - Cecke,
07.06.2011 13:57
Искаш да влязат и в твоя дом а...
Ами като се преселиш,там в Универсума,ще виждаш,ама друго,тя красотата е в този свят,в другия,я камилата,я камиларя..дето казват "мъдреците".Аз на май съм завишил цифрата многократно,сега като сметнах..има няма,около 200 години ти предрекох..:)Ше черпиш!Важното е какво ще видиш,ако е мир и спокойствие...би било идеално:)
цитирай
15. cecka1504 - Ма аз съм ги пуснала. И моля ти се, не ...
07.06.2011 14:07
Ма аз съм ги пуснала.
И моля ти се, не говори таквиз неща. Аз какви планове имам за следващия живот.... Не ми спъвай ентусиазма :)))))
Ше черпя, колко му е.
цитирай
16. dmv - cecka1504,
07.06.2011 14:13
Да бе да,в следващия,ако си плевел,примерно..Интересно как ще стане..Аз на следващ не разчитам,тук и сега..другото е химера..далечко ми идва..
цитирай
17. reg - все повече обиквам тишината и все ...
07.06.2011 15:28
все повече обиквам тишината и все по-рядко мога да си я доставя...:(
цитирай
18. blogena - ква тишита - лъжец ;)
07.06.2011 16:36
яко я трепеш с тая музика дето грабва надникващите...
бегам...
цитирай
19. dmv - все повече обиквам тишината и все ...
07.06.2011 18:59
reg написа:
все повече обиквам тишината и все по-рядко мога да си я доставя...:(

Хъм,тя,"тишината",в случая е по-различна,но и с другата трактовка съм съгласен..
цитирай
20. dmv - яко я трепеш с тая музика дето грабва ...
07.06.2011 19:00
blogena написа:
яко я трепеш с тая музика дето грабва надникващите...
бегам...

е аз насила ли ги карам да влизат и да гледат,блоги,аз друга тишина визирам..;)
цитирай
21. razkazvachka - Това ще си го оставя за утре рано сутринта:)))
07.06.2011 19:50
Нещо около мен битието е зяпнало с двеста човчици и искат нещо от мен....
цитирай
22. dorichela - Брато,
07.06.2011 19:57
dmv написа:
dorichela написа:
Тишината е в съзнанието... Чувам я... :)

А аз "виждам",инак като зема да чувам...само едни такива неща..това е като да си на едно място ,на фокус,а около теб движение...безкрайно..


е те тая тишина я обожавам :) Защото обикновено е предизвикана от нещо.... А това нещо е.. пленяващо :)
цитирай
23. dmv - Нещо около мен битието е зяпнало с ...
07.06.2011 20:01
razkazvachka написа:
Нещо около мен битието е зяпнало с двеста човчици и искат нещо от мен....

Така е!Женската хиена-главатар храни глутницата:)И утре е ден,ако не го дезактивирам ахахахха;)
цитирай
24. dmv - Сис,
07.06.2011 20:04
никой не пита за цифрата горе..тя е точно това - тишината на "фокус".Толкова са дните на Майка-ни-планетата,от сътворението,та дотук...:)
цитирай
25. rahel - Здравей, Дориан!:)
07.06.2011 20:40
Това ли било! Цял ден смятам... :) Както не мога да смятам. Но щраках с една машинка.:) А то било самото Време от Сътворението... Сигурен ли си?
А, и този третият клип е страшно симпатичен. С този син стол... като картина. Все едно носи някаква картина, в която са затворени онези цифри горе... Поздрави!
цитирай
26. dorichela - Брато,
07.06.2011 20:46
не помня кой беше казал, че животът не е в дните и годините, а се измерва с моментите, които спират дъха... Смятам, че тишината на фокус е от тях :) В такъв случай.. прекрасна възраст.. :)
цитирай
27. dmv - рахел,
07.06.2011 20:48
раздели на 365 и ще получиш годините..зел съм официалната версия за възрастта на Земята:)
Предполагам,не го виждаш за първи път,този третия клип"
Една от най-известните песни на Депеш,вече 21 години:)
Да,той беше първият вариант,но после стана като антология:)
цитирай
28. dmv - не помня кой беше казал, че животът ...
07.06.2011 20:54
dorichela написа:
не помня кой беше казал, че животът не е в дните и годините, а се измерва с моментите, които спират дъха... Смятам, че тишината на фокус е от тях :) В такъв случай.. прекрасна възраст.. :)

Който и да го е синтезирал,не е разбирал едно..защото е визирал,че са малко..аз мисля са много...
цитирай
29. rahel - :)
07.06.2011 20:55
Не знам, какво направих, но днес получих 45 години и нещо !?:))) Бях доста озадачена, Дориан! Мисля, че пренебрегнах някои нули, но това е обяснимо. Като се има предвид, че обожавам тази песен, а клипчето го виждам за първи път. Приятна вечер!:) Поздрави от царствата на Времето!:)))
цитирай
30. dorichela - Брато,
07.06.2011 20:56
не е казал дали са много или малко, то си зависи от човека.. :) За мен биха били много...
цитирай
31. dmv - не е казал дали са много или малко, то ...
07.06.2011 20:58
dorichela написа:
не е казал дали са много или малко, то си зависи от човека.. :) За мен биха били много...

ДА,дълга тема...за друг път..:)
цитирай
32. dmv - Не знам, какво направих, но днес ...
07.06.2011 21:02
rahel написа:
Не знам, какво направих, но днес получих 45 години и нещо !?:))) Бях доста озадачена, Дориан! Мисля, че пренебрегнах някои нули, но това е обяснимо. Като се има предвид, че обожавам тази песен, а клипчето го виждам за първи път. Приятна вечер!:) Поздрави от царствата на Времето!:)))

Смея се с глас..мерси:)
45 е добре..само нулите зад тях добавяш и си ти:)
Ти там си казваш ,така ли?Имам предвид царствата,тогава очаквай посещение..след малко;)следи,да не пропуснеш:)
цитирай
33. dorichela - Брато,
07.06.2011 21:13
дълга тема... :):) Много дълга...
цитирай
34. babaelenica - За тишината - с мълчание.
07.06.2011 22:31
Или поне с няколко думи.
Когато се обърнеш навътре и се вглъбиш в себе си, се обгръщаш с тишина.
Тишина, която те кара да усетиш по-пълно и звуците, и цветовете, и хармонията.
Тишина, за която не мислиш и не те кара да я описваш с думи.
Просто ти-ши-на...
цитирай
35. dmv - Или поне с няколко думи. Когато се ...
07.06.2011 23:10
babaelenica написа:
Или поне с няколко думи.
Когато се обърнеш навътре и се вглъбиш в себе си, се обгръщаш с тишина.
Тишина, която те кара да усетиш по-пълно и звуците, и цветовете, и хармонията.
Тишина, за която не мислиш и не те кара да я описваш с думи.
Просто ти-ши-на...

Тц,не си разбрала ...ама нищо:)
Тук,в този блог има демокрация и плурализъм!:))
Приемам всякакви мнения...
цитирай
36. babaelenica - Че ние на тото ли си играем вече? :)))
08.06.2011 01:05
Разбрал - не разбрал, ама-ха!
За мен съм си и разбрала, и познала.)
Пък ти си носи тишината, окачена на райбер и тогава да те питам...
:)))))
цитирай
37. dmv - Питаш-не питаш. . не ме брига бабе. . ...
08.06.2011 01:10
Питаш-не питаш..не ме брига бабе..
ше си нося на гривна...;Р
Бразво,знахарка ши додеш,гледаш ли на кафе?!;Р
цитирай
38. babaelenica - Тоз урок съм пропуснАла :)))
08.06.2011 01:14
Ма има ли още хора, дет да вярват на бабини деветини? :)))
Ако е за смЕх, шъ ти гледам.
Но я по-добре да съ не задявам с момците, че да не ми излезе име.
:)))))
цитирай
39. dmv - А не знам, аз ми казаха, дърт пергиш ...
08.06.2011 01:18
А не знам,аз ми казаха,дърт пергиш съм би;..не се притеснявай,ахахахах,не сме застрашени...;Р
А не,само питах,"дали звездите ти говорят и дали са в твоя дом.."
И в кой "дом" е Сатурн,в девети или в 69-ти..;))))))))))
цитирай
40. razkazvachka - Я, къде са ти музиките -
08.06.2011 10:55
верно не ми излизат тая сутрин.
Е, хайде тогава да се стягам да довърша оня тест...
цитирай
41. dmv - верно не ми излизат тая сутрин. Е, ...
08.06.2011 11:36
razkazvachka написа:
верно не ми излизат тая сутрин.
Е, хайде тогава да се стягам да довърша оня тест...

Тука са ми и трите:)

Дерзай с теста..:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене