Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2011 21:22 - "ЛЕВИАТАНИ",а всъщност обикновени рибки...
Автор: dmv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16746 Коментари: 54 Гласове:
19

Последна промяна: 06.06.2011 12:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Важна RSS-емисия,наречена "Обзор на необо(з)римото".Това е тематично-публицистична рубрика,осмиваща онази,възвишената част от човешката популация,която определено смята,че е над "нещата от живота"...
   Те не живеят,те медитират.Нямат физически нужди,само да се „окосват”до вечността..Те са в постоянна,"апокалиптична" треска,търсят знаци,напъват се да прозрат  „Битието” ,да съзрат "Връзката"...Мразят земното,стремят се към висини духовни..Не крачат по земята,те левитират,е или поне така си мислят,падайки в шахтата на асансьора,понеже някой е отключил механизма на вратата...
    Смятат себе си за творци,а не могат да направят шапка от вестник.Те не молят,те изискват.Не мислят,провиждат. Не комуникират с "низши"  твари,само със себеподобни..
    Като се замисля,твърде много "в"звишени творци" и "духовно-извисени личности" се "навъдиха"!Мисля е време за "отвъждане".Една,(пра-пра)стара китайска поговорка,от времето,по което на нашите географски ширини "местните ерудити" са се гонили  и замеряли, с камъни и кремъчни копия,гласи: "Всеки човек може да стане звяр,но не всеки звяр може да стане човек!".Предлагам на набедените за "възвишени" и повярвали го,няколко точки за следване:

1-во - По-малко пиене!
2-ро - Повече секс!
3-то - Уважение към другарчетата!
4-то - Повече смях,а по-малко сериозност!
5-то - Ако не ви харесват предишните четири точки,то значи :
ВАС,просто няма кой да ви спаси!!!   Сега,аз като не-до-там одухотворено,извисено,надскочил се,:),отивам да си и взема една чашка "чилийско" бяло,специален букет,от една не-толкова близка година,да си пусна "мизерния" лампов усилвател и "гадните","отвратителни" колони и да се насладя на Йохан Щраус(баща!!!)...А да,х""м,щях да забравя,докато се върна,ВИ оставям в компанията на една "отвратително грозна дама" с "неприятен глас",която освен "гнусна метъл-кралица",е един от най-великите оперни гласове,признати в света на музиката,както в класическата,така и в "Метъл-а"..Симон Саймънс и "Epica"...enjoy....
""_0
   
PS - За да е ясно,все пак,че са "отвратни метъли",
прилагам материал-номер две!!!

PSAS..Даже,понеже съм гаден,оставям метъл-изпълнението на автоматично зареждане от сега нататък :)Който прескочи първите няколко "траш" секунди,ще остане изненадан,колко добре пеят тези оперни метъл-ентусиасти,а да и свирят.....
А на другите,нека им е гадно..;Р







Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecka1504 - Като мразят земното, да не са изв...
05.06.2011 21:30
Като мразят земното, да не са извънземни? Да си ходят ТАМ тогава.
Наздраве :)))
цитирай
2. анонимен - Наздраве!
05.06.2011 21:35
...и аз като един простосмъртен и земен човек
смятам да последвам съвета ти-обичам тъй нар. малки
удоволствия-та нали те са солта на живота-хубава вечер!
цитирай
3. dmv - Като мразят земното, да не са изв...
05.06.2011 21:39
cecka1504 написа:
Като мразят земното, да не са извънземни? Да си ходят там тогава.
Наздраве :)))

Да,мразят те,че си метъл,че си с хубава кола,че си симпатяга,умен..те били над..Облаците???:))))Е.ах аз,таз "виталност"..
цитирай
4. dmv - . . . и аз като един простосмъртен и ...
05.06.2011 21:43
xloris написа:
...и аз като един простосмъртен и земен човек
смятам да последвам съвета ти-обичам тъй нар. малки
удоволствия-та нали те са солта на живота-хубава вечер!

Да!Абсолютно и неоспоримо вярно!:)Сол,захар,кой както харесва яденето си:)
Ами "надравица" да дигнем тогаз...
цитирай
5. cecka1504 - Разбрах те, те са от онези, дето о...
05.06.2011 21:44
Разбрах те, те са от онези, дето обичат да мразят. До обяд - себе си, след това всички останали.
цитирай
6. dmv - Аахахахахаха, оф, смях се с глас. . . ...
05.06.2011 21:48
Аахахахахаха,оф,смях се с глас...бях го забравил това..Има подобна сентенция..ДА!Точно тез',които могат само да ни "съж""е""ляват",че не сме "Левиатани",а обикновени стършели!!ЗАлагам на насе'комите..:)
цитирай
7. cecka1504 - Ма кво ша ме съжаляват! Мерси съм. Я ...
05.06.2011 21:54
Ма кво ша ме съжаляват! Мерси съм. Я да си се веят там горе някъде :)))
Аз па съм плевел. Залагам на плевелите :)))))
цитирай
8. dmv - Ма кво ша ме съжаляват! Мерси съм. Я ...
05.06.2011 21:56
cecka1504 написа:
Ма кво ша ме съжаляват! Мерси съм. Я да си се веят там горе някъде :)))
Аз па съм плевел. Залагам на плевелите :)))))

Е де,как от "възвишените",стигнахме до "градинските" въпроси?:)
цитирай
9. cecka1504 - Ми лесно, не прочете ли как? Отдава ...
05.06.2011 21:59
Ми лесно, не прочете ли как? Отдава ми се :))))))
цитирай
10. dmv - Сега сериозно за нещата от. . &qu...
05.06.2011 22:05
Сега сериозно за нещата от.."Банята",Не смяташ ли,че има много народ,"месии" разни,луди истории,много бяс и малко мисъл..не само в това, леко тясно блогово пространство,но и "вънка",дебили,готови да "скачат",ако някой каже "хоп"?!
цитирай
11. cecka1504 - Сериозно - смятам. Толкова изтр...
05.06.2011 22:12
Сериозно - смятам. Толкова изтрещел народ има и то концентрирани тук, в блога, че за "навън" направо не ми се мисли какво е. Това пък мисълта на моменти не само е малко, ами изобщо липсва.
цитирай
12. dmv - Сериозно - смятам. Толкова изтр...
05.06.2011 22:16
cecka1504 написа:
Сериозно - смятам. Толкова изтрещел народ има и то концентрирани тук, в блога, че за "навън" направо не ми се мисли какво е. Това пък мисълта на моменти не само е малко, ами изобщо липсва.

А баш,а ако им го представяш като "Думам ти дъще,сещай се снахо" ,са зверски обидчиви,дори тогава,да не е в прав текст ,за да няма обидени..направо,понякога им се смея с глас "гръмовен".. "_0
цитирай
13. babaelenica - Хе-хе, издебнах те :)))
05.06.2011 22:18
dmv написа:
Сега сериозно за нещата от.."Банята",Не смяташ ли,че има много народ,"месии" разни,луди истории,много бяс и малко мисъл..не само в това, леко тясно блогово пространство,но и "вънка",дебили,готови да "скачат",ако някой каже "хоп"?!

И ти си скачал, приятелю, още стои сянката ти върху стената.))))
цитирай
14. cecka1504 - Ма какво ги жалиш, казваш директно, ...
05.06.2011 22:20
Ма какво ги жалиш, казваш директно, пък да си се обиждат колкото си искат. От друга страна - за жалене са си - болни са. Неосъзнати.
цитирай
15. dmv - babaelenica,
05.06.2011 22:21
Издебнала?Плашиш ме...
цитирай
16. dmv - Ма какво ги жалиш, казваш директно, ...
05.06.2011 22:23
cecka1504 написа:
Ма какво ги жалиш, казваш директно, пък да си се обиждат колкото си искат. От друга страна - за жалене са си - болни са. Неосъзнати.

E ,аз като в поговорката: "Като си в Рим,прави като римляните",та затова пипам "лекинко".хах
цитирай
17. dorichela - В крайна сметка важно е да си себе си. ...
05.06.2011 22:28
В крайна сметка важно е да си себе си... И да се чувстваш добре в кожата си. А какво казват останалите или какви съвети и заръки ти дават, дали завиждат... просто няма значение :)
цитирай
18. dmv - чЕЛИДОРИ,
05.06.2011 22:38
Аз,не се интересувам,какво мисли някой за мен,идеята е друга,но съм "приел" една важна мисия..
Горе в "за мен" пише за сатирика и глупаците,муаххаха!Призван съм да ги "преследвам",нещо като занимавка,когато ми е мнооого скучно! "_0
цитирай
19. babaelenica - dmv - Ма много докачлив си станал :))
05.06.2011 22:40
И забрави пътя към раздумките.)
Сега искаш само ти да си домакин.
:)))
цитирай
20. dorichela - Дмв,
05.06.2011 22:44
прицелил си ги, ама мислиш ли, че ще те чуят от "висините, в които са се издигнали" хахаха :)
цитирай
21. dmv - И забрави пътя към раздумките. )...
05.06.2011 22:47
babaelenica написа:
И забрави пътя към раздумките.)
Сега искаш само ти да си домакин.
:)))

Аз докачлив,никога..
Моят порок,бабе,е "гордост"-:)))
Ами аз съм добър домакин:),черпя с метъл-симфонииииии,а да и "чилийско" специална селекция..
цитирай
22. babaelenica - 21. dmv - Ми аз черпя със съспенс)))
05.06.2011 22:49
То е като три в едно!
Метъл-симфония, чилийско и бабешко.
:)))
цитирай
23. dmv - прицелил си ги, ама мислиш ли, че ще ...
05.06.2011 22:50
dorichela написа:
прицелил си ги, ама мислиш ли, че ще те чуят от "висините, в които са се издигнали" хахаха :)

ДА естествено,как няма да ме,аз ще им "гостувам",навсякъде...:)
цитирай
24. dorichela - Ще ти пратим едни крила да полетиш и ...
05.06.2011 22:53
Ще ти пратим едни крила да полетиш и ти :) Че да ги достигнеш... :)
цитирай
25. dmv - То е като три в едно! Метъл-сим...
05.06.2011 22:53
babaelenica написа:
То е като три в едно!
Метъл-симфония, чилийско и бабешко.
:)))

Само да питам,съспенс-ът,като съсел ли е нещо?!ахахахахаах,алегории няакви...
Какво ти е чилийското,от кой регион,да знам дали да идвам...
цитирай
26. dmv - Ще ти пратим едни крила да полетиш и ...
05.06.2011 22:57
dorichela написа:
Ще ти пратим едни крила да полетиш и ти :) Че да ги достигнеш... :)

Тц,трябва ми парашут да се приземя при тях...
цитирай
27. dorichela - Е, те си мислят, че са в небесата :) А и ...
05.06.2011 23:00
Е, те си мислят, че са в небесата :) А и крилата ще са ти нужни, за да се изстреляш после.... Щото ако кацнеш с парашут, после? Ще има да те мислим :)
цитирай
28. dmv - Не ме мисли..;Р
05.06.2011 23:02
Не ме мисли..;Р
цитирай
29. dorichela - Убуу, няма :)
05.06.2011 23:06
Убуу, няма :)
цитирай
30. анонимен - Да бе. . . . смяташ ли че възвишеният ...
05.06.2011 23:29
Да бе....смяташ ли че възвишеният почитател на Слави Трифонов и Иван и Андрей ще смели нещо от музиката на Epica? Пък и певицата им е без силикон? И не извива? Е ква певица е тогава? Това би те попитал горепосоченият почитетел.....
цитирай
31. dmv - Да бе. . . . смяташ ли че възвишеният ...
05.06.2011 23:42
1000songs написа:
Да бе....смяташ ли че възвишеният почитател на Слави Трифонов и Иван и Андрей ще смели нещо от музиката на Epica? Пък и певицата им е без силикон? И не извива? Е ква певица е тогава? Това би те попитал горепосоченият почитетел.....

Виж аз почитателите на Слави,хич не ги и пиша,те са ясни,там "мачът е свирен"..Но има други,които са мнооого "ерудирани и възвишени",затова,гадните метъли са мразени,от тях :))Смях,водни пътища разни..Тях не ги интересува,че гадните метъли,харесват и класика и чист рок,и тнт,дори поп,който не е комерс,разбират от реге,рага и тнт..За тях само симфонии..и поезия,нещо като щраус с пясък в главата, или пък глава в пясъка...Та Вонегът иде на помощ,добре че познавам и другите поети,които са широко-скроени,харесващи рок,те са ми дружки и така.Който не разбира Епика,няма вкус...;)
цитирай
32. babaelenica - Моля Ви се! :)))
06.06.2011 00:14
Гражданино, не налагайте своя вкус!
Хахахахахахахах!
Който не разбира Епика - да се самоубива ли?
:)))
цитирай
33. dmv - Гражданино, не налагайте своя в...
06.06.2011 00:24
babaelenica написа:
Гражданино, не налагайте своя вкус!
Хахахахахахахах!
Който не разбира Епика - да се самоубива ли?
:)))

ДА разбирам ли,че ти не я "разбираш"...
Виж в мойто блог,мога да налагам вкусове различни:),каквито ми е кеф...
"Вънка" се съобразявам,тука господарствам:)
и те така..
цитирай
34. babaelenica - Баба е видяла и началото, и средата и към края :)))
06.06.2011 00:35
Ма много нос сте вирнали dmv - страх ме е да не се набуча и после да ме печете на бавен огън.
Бабабар с носа.
:)))))
цитирай
35. dmv - Вие, скъпа бабо, не се притесняв...
06.06.2011 00:42
Вие,скъпа бабо,
не се притеснявайте за мойто нос,няма нужда,аз си го спастрям задоволително добре:)
А относно това,така нареченото "вирване",сега ли го забелязахте,след толкова време,очили ще купувам,хехе,мерси за пясъка,аз щраус,не искам да бъда,само Йохан!
не искам да съм..
За разлика от баба,аз карам от края към началото,точно през средата...
цитирай
36. babaelenica - Не можете да се оплачете - баба повече Ви помогна)
06.06.2011 00:51
Тя хич не се свени да Ви пише.)
В приказката за щрауса няма нищо вярно.
Никой уважаващ себе си щраус няма да си навири трътката, и да си заравя главата.
:)))
цитирай
37. dmv - Бабе, ти виждала ли щраус?м? С ко ...
06.06.2011 00:55
Бабе,ти виждала ли щраус?м?
С ко ми помогнахте,освен да ме обвинявате,че нещо съм бил лош?!
А не,не става..
:)))
Някакви носове,нещо,май ми се чини,галимация възниква...
цитирай
38. babaelenica - До вчера не намирах чувството ти за хумор закърняло:))
06.06.2011 01:00
Виждала съм щраус, да.
А ти виждал ли си да си заравя главата?
:)))
цитирай
39. dmv - Закърняло?То мъртвото не мой да ...
06.06.2011 01:16
Закърняло?То мъртвото не мой да закърнее..неа кинте,ше ям водорасли!
Ами отивам да видя,да пробвам дали не може да си заровя във възглавницата главата и да откъртя...
Отвръзвам синджиря..
"_0
цитирай
40. ddiaries - аз вярвам
06.06.2011 09:13
в будизма, но не вярвам в комерсиализиразния будизъм. Мисля, че истинският будизъм се практикува единствено в тибет и хималаите- не напразно тези земи се наричат "покривът на света".
Но модерният свят не предразполага към такъв начин на живот. Има места на които такъв аскетизъм може да се практикува...но има доста индивиди които живеят в заблуда за собственото си духовно просветление...

Поздрави!
цитирай
41. dmv - ddiaries,
06.06.2011 09:59
Е ти отиде в съвсем друга посока,караш ме да ти отговарям сериозно:)
Така,значи този вид духовно извисяване вече е истинско,но според мен като философия е сложно за възприятие,поне за нас.За модерния свят съм съгласен,наистина е трудно да се живее в него и същевременно да си в хармония със себе си...Между другото,твоето място е Кралство Бутан,ето там наистина има мир и спокойствие..Все още съм млад..като побелея и помъдрея,може да стигна до истинското извисяване,или пък не,знам ли?!
цитирай
42. ddiaries - и аз
06.06.2011 10:07
такава стратегия като твоята съм възприела:)

Давала съм си сметка за всички тези неща, но все още материалният свят с неговите "съблазни" или така нареченият нормален живот ме влече и изкушава.

На по- късен етап може да пренастроя китарата и друга песен да запея, но да сме живи и здрави и.. така:)
цитирай
43. nadejdaiskrova - Дориан, Здравей!
06.06.2011 10:11
Тази музика звучи като древна ирландска или келтска музика. Не че съм познавач, но има някаква легенда в нея... И всичко останало. Пак е приказно. Поздрави и успешна седмица!
цитирай
44. dmv - ddiaries,
06.06.2011 10:44
Млади хора,какво да ни правиш:).Стратегиите в маркетинговото планиране,трябва да са сходни,с цел подобряване на продажбите в сегмента.Аз искам да се "продам",кажи ми какво да правя ,като ми харесва "тленното",е имам и някой друг вътрешно-мой си конфликт,относно извисяването,но засега съм отложил казуса..Много й се смях,на една главна асистентка,която обесняваше на един семинар,за това,как ние да сме по-добри,с цел продажби и по-добро "менажиране",и тнт,а да и за извисяването спомена,да се насочим към успелите,рисува' една пирамида,няма да те отегчавам,за насищане на потребностите.."духовното" беше най-отгоре,много говори за него милата,как трябва да стигнем до там,за да станем добри мениджъри ахахахаха,а вечер ми разказаха познати,които "миткат" из столичните заведения,как се "таргетирала" в известен,столичен чалга-пиано бар(странно животно ми звучи такъв бар,не съм ходил) и си осъмвала "мъртва" на бара,попреспала след запоя..Ето,тя е "балансирала" нещата.Говори едно ,върши друго...Лека отврат ми настава ..Аз не говоря,само действам..
Нормално е да те влече изкушението на материалното..Може да имаш хармония и баланс,дори и с тези желания,горе дадох 4-тири точки,с това и започва "за мен",в представянето ми,което за мен са Квинтесенцията:)
Дадените от Бога неща ги правиш,другите ги намаляш...само идея..
Четох за един американец,поживял в Непал,отдавна беше,как видял един монах да левитира,почти не стъпвал на земята и бягал с километри по билото на една планина..Живеел в абсолютно отрицание този монах..А мерси,искам да си тичам по земята,да си хапвам и пийвам,а да и секса.Ако има опция за извисяване и провиждане с тези пороци,значи ще я намеря,а като стана "грохнал старец",е тогава съм си обещал в Бутан...:)
цитирай
45. dmv - Тази музика звучи като древна ир...
06.06.2011 10:56
nadejdaiskrova написа:
Тази музика звучи като древна ирландска или келтска музика. Не че съм познавач, но има някаква легенда в нея... И всичко останало. Пак е приказно. Поздрави и успешна седмица!

Приказен глас,приказна мелодия,интересен текст..
Успешна и на теб,Мълчание!
цитирай
46. ddiaries - Знам
06.06.2011 11:46
и за маслоуските пирамиди и всички тълкуващи ги умници. (за какво трябва някой да тълкува нещо толкова елементарно, то си се вижда и разбира всичко, няма смисъл да се обяснява)
Абсолютно и по всяка една точка съм съгласна с теб.
При мен това лицемерие на някои "духовно извисени хора" в западният свят, лъсна преди няколко години, когато се запознах с един изключително нещастен будист (нарекъл себе си така западняк), инстуктор по нещо си... Нямаше такъв отчаян поглед като неговия, ама се правеше на голямата работа.

От тогава си реших, че това да приемеш будизма като учение, не те прави будист... като цяло откривам много повече смисъл в Таоизма или Даоизма..защото той не те кара да преодоляваш тленното, а по- скоро да търсиш баланса между него и духовното...но тва е друга дълга тема..та, така!
цитирай
47. vostroto - :)))Ах ти!
06.06.2011 11:57
Уж това-онова, пък отиваш да слушаш Щраус:)))))
Хитра рибка ти:)))
цитирай
48. dmv - vostroto,
06.06.2011 12:20
vostroto написа:
Уж това-онова, пък отиваш да слушаш Щраус:)))))
Хитра рибка ти:)))

Добре си ми наминал,хехе
Виж истината,е че харесвам почти всякаква музика,без "южняшките ритми",които са ни на мода,към този момент в ТАТКОВИНАТА!
Обичам да слушам класиците-като почнеш от късния 17 век,та до края на 19,нататък не ме радват..Затова,обаче се изисква добра техника,ти най-добре разбираш от "лампи" и прочие "сребърни" кабели,проводимост на звука,чистота и тнт,дакове-макове,убеден съм, много по-вещ от мен си..аз съм ентусиаст..Но искам да чуя крилете на птицата как пляскат,или пък,лъкът как "стърже" по цигулката..
Така че.,както се казва..останалото бе история:)
Предпочитам "рибка"-пираня,хапеща из-леко-зад речния завой,отколкото Левиатан,ама набучен на копията на диваците...
цитирай
49. dmv - ddiaries,
06.06.2011 12:32
караш ме да мисля,понеделнишки..:)
Разбирам какво си преживяла с този западен "будист"..Той,милият,като не е бил в хармония със себе си,по-скоро е бил всичко друго,но не и "извисен"..Аз ще ти кажа друга история,на кратко.Преди време мой близък,трениращ-БаГуа(не ми се изписва както е точно),ме запозна с един китаец,който беше учител тук,та аз бях възхитен.Това,което видях,беше меко казано интересно.Онзи тип на 60,изглеждаше като на 40 години,без да преувеличавам,беше гъвкав като змия(в продължение на около 10 минути,12 човека не можаха да го докоснат,до един отлични бойци,на една ръка разстояние,при това негови ученици,ако има ултимат-бойци,е този е от тях,свръхестествен изрод)Той,обаче каза много верни неща.Първо е медицината и философия,после са бойните изкуства..Доста говори за източните философии,беше премъдър..
Аз поназнайвам това,онова,чел съм ..малко:)
Но си права,тема дълга и не за тук!
"_0
цитирай
50. babaelenica - Кво беше, кво станА!?
06.06.2011 12:48
Добър мост се получава между иронията и съжденията.
Няма да се "мушна", щото егото ми заговори.
Само се надявам да не си размахал указателния пръст и затова да съм отритната.
:)))
цитирай
51. dmv - babaelenica,
06.06.2011 14:10
мостове разни и разни идеали..
Егото е лош съветник,ама нейсе,имаме си го,подчиняваме му се..
Отритната?
Тука не те разбрах!
:)
цитирай
52. borjanmljakov - Много ми хареса постинга!
06.06.2011 15:19
.
цитирай
53. razkazvachka - Гадняр такъв:)))
07.06.2011 19:46
моето е червено - наздраве!
металарката е класа - точно ми трябваше нещо хард с хубав глас))))
цитирай
54. dmv - разказвачке,
07.06.2011 21:05
знам аз,ще се разберем на чаша хехе:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене